بازی

وارزون موبایل کم کم جای Call of Duty: Mobile را خواهد گرفت

وارزون موبایل کم کم جای Call of Duty: Mobile را خواهد گرفت

کمپانی مایکروسافت انتظار دارد که بازی وارزون موبایل (Warzone Mobile) کم کم جای Call of Duty: Mobile را بین بازیکنان بگیرد.

Call of Duty: Mobile یک بازی رایگان بود که توسط استودیو Timi در سال ۲۰۱۹ برای گوشی‌های هوشمند به بازار منتشر شد. بنابر گزارشات اکتیویژن، این عنوان تا بهار سال ۲۰۲۲ توسط ۶۵۰ میلیون بازیکن دانلود شده بود. همچنین پس از انتشار در چین این عنوان موفق شد که یک سال حتی بیشتر از ۱ میلیارد دلار برای اکتیویژن درآمد کسب کند. 

مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2

با این وجود مایکروسافت و اکتیویژن برنامه دارند که با وارزون موبایل، جای Call of Duty: Mobile را بین بازیکنان بگیرند. Warzone Mobile در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود و چهار استودیو مختلف در توسعه آن نقش دارند که شامل اکتیویژن شانگهای، Beenox، دیجیتال لجندز و سالید استیت می‌شوند. 

وارزون موبایل

از طرف دیگر بخشی از درآمد CoD: Mobile به کمپانی تنسنت تعلق دارد، چونکه استودیو Timi جزئی از غول چینی محسوب می‌شود. موفقیت‌ این بازی برای مایکروسافت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این شرکت طی ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده که هدف آن‌ها از خرید اکتیویژن بلیزارد، افزایش سهم خود در بازار موبایل گیمینگ بود. 

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

وارزون موبایل کم کم جای Call of Duty: Mobile را خواهد گرفت - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا