رمز ارز

چاره‌جویی شرکت‌ها برای مشکل کم شدن علاقه به استیبل‌کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلطه استیبل‌کوین‌ها با پشتوانه دلار آمریکا از ماه گذشته تحت آزمایش قرار گرفته است. سخت‌گیری اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد BUSD نشان داد که توکن‌های متصل به ارزهای فیات از مداخله دولت، به‌ویژه در ایالات متحده، مصون نیستند و بسیاری را وادار کرد که وجوه خود را از این دست توکن‌ها خارج کنند.
در صنعت رمزارزها، 15 شرکت که 20 استیبل‌کوین مختلف منتشر می‌کنند، یک پایه صنعتی جدید به نمایندگی از بازار تشکیل داده‌اند. این گروه که استاندارد استیبل‌کوین (Standard Stablecoin) نامیده می‌شود، قرار است در هفته‌های آینده راه‌اندازی شود و روی ایجاد مجموعه‌ای از استانداردها کار کند که اعتماد مصرف‌کننده را ارتقا دهد.
کریستین واکر، شریک مؤسس این گروه، به CryptoSlate، وب‌سایت خبری رمزارزی گفت که این گروه ابتدا به عنوان یک همکاری عادی بین انواع استیبل‌کوین‌ها با پشتوانه غیردلاری که کمتر از آن ارائه شده بودند، شروع شد. واکر، رئیس شرکت poundtoken.io که یک استیبل‌کوین مبتنی بر بلاک‌چین را با پشتوانه پوند بریتانیا ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد که این گروه نشان‌دهنده تنوع واقعی بین‌المللی استیبل‌کوین‌های موجود در بازار امروز است.
اگرچه 99 درصد از ارزش بازار 145 میلیارد دلاری استیبل‌کوین‌ها در حال حاضر به دلار آمریکا گره خورده است، اما تحولات اخیر نشان داده است که تغییر این وضعیت چقدر مهم است.
واکر گفت که این امر باعث افزایش اعتماد مصرف‌کننده می‌شود؛ زیرا موارد استفاده مختلف برای استیبل‌کوین‌های با پشتوانه غیردلاری افزایش یافته است. در حال حاضر استیبل‌کوین‌های این گروه با پشتوانه یورو، دلار آمریکا، پوند بریتانیا، ین ژاپن، یوان چین، دلار کانادا، دلار نیوزیلند و فرانک سوئیس و چندین کشور دیگر تشکیل شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا