بازی

Madden NFL 23 پرفروش‌ترین بازی و PS5 پرفروش‌ترین کنسول ماه اخیر بودند

Madden NFL 23 پرفروش‌ترین بازی و PS5 پرفروش‌ترین کنسول ماه اخیر بودند

Madden NFL 23 در ماه آگوست در صدر جدول فروش نرم‌افزاری آمریکا قرار گرفت، در حالی که PS5 (پلی استیشن ۵) بهترین فروش ماهانه سخت‌افزاری را به خود اختصاص داد.

طبق داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه توسط گروه NPD، سال ۲۰۲۳ بیست و سومین سال متوالی است که یک نسخه از بازی Madden NFL پرفروش‌ترین عنوان در طول ماه عرضه خود بوده است.

این مجموعه امسال در حال حاضر پنجمین بازی پرفروش سال میلادی جاری بر اساس فروش دلاری است و پس از Horizon Forbidden West، Pokémon Legends: Arceus، Lego Star Wars: The Skywalker Saga و Elden Ring قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

دیگر بازی جدید ماه آگوست، Saints Row، در جدول فروش نرم‌افزاری ماه گذشته در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن نیز Marvel’s Spider-Man در رتبه سوم حضور دارد که پس از انتشار نسخه پی‌سی، ۸۱ پله صعود کرده است.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر NPD، اعلام کرد که مرد عنکبوتی پرفروش‌ترین بازی ماه آگوست در میان عناوین استیم بوده است.

کنسول PS5 پرفروش‌ترین پلتفرم سخت‌افزاری ماه گذشته در فروش واحد و دلار بوده است. کنسول سونی پیشتاز بازار در فروش دلاری سال ۲۰۲۲ است، اما نینتندو سوییچ تاکنون واحدهای بیشتری در سال جاری فروخته است.

مجموع هزینه‌های مصرف‌کننده برای سخت‌افزار، محتوا و لوازم جانبی بازی در ماه آگوست نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته و به ۴.۱ میلیارد دلار رسیده است.

NPD در پایان گفت که مجموع هزینه‌های سالانه تا به امروز بالغ بر ۳۴.۶ میلیارد دلار بوده که نشان دهنده کاهش ۹ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۱ است، اما ۳ درصد بیشتر از آمار کل به دست آمده در دوره مشابه سال ۲۰۲۰ است.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا