بازی

شایعه: ریمیک Horizon Zero Dawn توسط یکی از تیم‌های داخلی پلی استیشن ساخته می‌شود

شایعه: ریمیک Horizon Zero Dawn توسط یکی از تیم‌های داخلی پلی استیشن ساخته می‌شود

طبق گزارش‌های جدید که منتشر شده، ریمیک بازی Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۵ بدون دخالت گوریلا گیمز، خالق اصلی این فرنچایز انجام خواهد شد. ظاهرا این پورت توسط تیم دیگری در حال توسعه است که گفته می‌شود یکی از استودیوهای داخلی پلی استیشن است.

این خبر توسط «کالین موریارتی»، یکی از افشاگران صنعت بازی منتشر شده که در قسمت جدید پادکست Sacred Symbols فاش کرد ریمیک پلی استیشن ۵ Horizon Zero Dawn توسط Guerilla Games ساخته نمی‌شود. هرچند او اشاره نکرده این بازی توسط چه استودیویی ساخته می‌شود، اما شنیده است که تیم دیگری مسئول توسعه آن است.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

البته باید توجه داشت تا زمانی که این موضوع توسط سونی اعلام نشده، نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که چه استودیوی روی نسخه پلی استیشن ۵ بازی Horizon Zero Dawn کار می‌کند یا اصلا این پورت در حال ساخت است یا خیر.

ریمیک هورایزن

اولین بار شایعات مربوط به ریمیک یا ریمستر بازی در اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد، به این معنی که برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. با توجه به اینکه گوریلا گیمز در حال حاضر روی بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West با نام Burning Shores کار می‌کند و همچنین در حال توسعه Horizon: Call of the Mountain برای PSVR 2 است، چندان تعجب برانگیز نخواهد بود که در توسعه این پورت نقشی نداشته باشد.

بسته الحاقی Burning Shores قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ برای کاربران پلی استیشن ۵ منتشر شود. علاوه بر این، اخیرا گفته شده بود که گوریلا گیمز توسعه بازی چند نفره Horizon را نیز آغاز کرده است.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا