عمومی

هوندا ۳ خودرو جذاب در رنگ‌بندی متنوع رونمایی کرد

هوندا ۳ خودرو جذاب در رنگ‌بندی متنوع رونمایی کرد

هوندا برای تصاحب بخشی از بازار روبه‌رشد خودروهای برقی چین، برند جدیدی با نام Ye معرفی کرد که در کنار برندهای قبلی e:N و Lingxi فعالیت می‌کند و نشان‌دهنده‌ی تلاش جدی شرکت مذکور برای افزایش سهم خود در بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی جهان است.

هوندا در مراسمی سه نسخه از خودروهای سری Ye را به‌نمایش درآورد که یکی از آن‌ها مدل اسپرت و جذاب Ye GT است؛ محصولی که تولید انبوه آن از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. این خودروساز همچنین کراس‌اوور Ye P7 و Ye S7 را تا پایان سال ۲۰۲۴ وارد بازار چین خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی CnEVPost، خودروهای سری Ye هوندا روی پلتفرم اختصاصی خودروهای برقی این شرکت موسوم‌به e:N Architecture W ساخته شده‌اند.

هوندا برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای برند جدیدش دارد و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۷، حداقل ۶ مدل از این سری را روانه‌ی بازار کند. هدف نهایی هوندا این است تا سال ۲۰۳۵ همه‌ی محصولاتش را در بازار چین برقی کند.

بازار چین به‌سرعت به‌سمت خودروهای برقی پیش می‌رود و سهم خودروسازان ژاپنی ازجمله هوندا در این کشور درحال کاهش است. ظهور سریع برندهای داخلی چین و شرکت‌های نوپای تولیدکننده‌ی خودروهای الکتریکی، جایگاه شرکت‌های قدیمی در این عرصه را به‌خطر انداخته است.

تصمیم هوندا برای تنوع‌بخشیدن به استراتژی خودروهای برقی خود در چین با برند Ye، نشان‌دهنده‌ی درک این شرکت از ترجیحات منحصربه‌فرد مشتریان این منطقه است و باید دید طی سال‌های آینده می‌تواند جایگاه مهمی در کشور مذکور به‌دست آورد یا خیر.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا