عمومی

هواوی ۴ گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

هواوی ۴ گوشی پرچمدار رونمایی کرد؛ خانواده Pura 70 برای رقابت با آیفون و سامسونگ

هواوی در سکوت خبری و بدون برگزاری مراسم، از چهار گوشی جدید در قالب خانواده‌ی Pura 70 رونمایی کرد. گوشی‌های جدید هواوی در زمینه‌ی عکاسی درخشان ظاهر می‌شوند، پردازنده‌ی اختصاصی دارند و به طراحی جدید مزین هستند.

گوشی‌های پرچمدار اصلی هواوی پیش‌تر با نام سری P شناخته می‌شدند، اما این شرکت با بازنشسته‌کردن P ازاین‌پس محصولات پرچمدار سری Pura را روانه‌ی بازار می‌کند.

زبان طراحی گوشی‌های پرچمدار هواوی به‌شدت دست‌خوش تغییر شده است و غول چینی زبان طراحی جدید را Vane Design می‌نامد.

هواوی پورا ۷۰ در دست پسر جوان از نمای پشت مدل مشکی

Huawei

شاخص‌ترین المان ظاهری سری هواوی پورا ۷۰، جزیره‌ی مثلثی پنل پشتی است که نمونه‌ی آن را پیش‌تر در هیچ گوشی دیگری ندیده‌ایم. مدل پورا ۷۰ دارای لبه‌ی تخت است، با این‌حال مدل‌های دیگر از لبه‌ی اندکی خمیده استفاده می‌کنند.

مشخصات و قیمت هواوی پورا ۷۰

گوشی هواوی پورا ۷۰ از نمایشگر ۶٫۶ اینچ اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت استفاده می‌کند و به پردازنده‌ی جدید Kirin 9010 مجهز است.

گوشی هواوی پورا ۷۰ در رنگ ویژه نمای پشت

Huawei

پورا ۷۰ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) دارد و از دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری استفاده می‌کند.

گوشی هواوی پورا ۷۰ / Huawei Pura 70 در رنگ های سبز و نقره‌ای
گوشی هواوی پورا ۷۰ / Huawei Pura 70 در رنگ‌های صورتی و مشکی

هواوی می‌گوید پورا ۷۰ دارای باتری ۴٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات است.

هواوی پورا ۷۰ گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار دارد، ضخامتش به ۷٫۹۵ میلی‌متر و وزنش به ۲۰۷ گرم می‌رسد و از شیشه‌ی محافظ اختصاصی Kunlun نسل دوم استفاده می‌کند. قیمت گوشی هواوی مدل پورا ۷۰ از ۵٬۴۹۹ یوان (۷۶۰ دلار) شروع می‌شود.

مشخصات و قیمت هواوی پورا ۷۰ پرو

دومین گوشی جدید هواوی، پورا ۷۰ پرو است که از نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۲۰ هرتز اولد با روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت استفاده می‌کند و همچون مدل عادی به پردازنده‌ی Kirin 9010 مجهز است.

گوشی هواوی پورا ۷۰ پرو در رنگ بنفش نمای پشت

Huawei

Kirin 9010 که توسط شرکت چینی SMIC ساخته شده، نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی Kirin 9000s محسوب می‌شود که سال گذشته در گوشی میت ۶۰ سروصدای زیادی به پا کرد.

گوشی‌های سری پورا ۷۰ هواوی به پردازنده‌ی اختصاصی Kirin 9010 مجهزند

آن‌طور که به نظر می‌رسد، پردازنده کرین ۹۰۱۰ هواوی در واحد CPU از ۱۲ هسته استفاده می‌کند که شامل دو هسته‌ی پرقدرت ۲٫۳ گیگاهرتزی، ۶ هسته‌ی میانی ۲٫۱۸ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی کم‌مصرف ۱٫۵۵ گیگاهرتزی می‌شود؛ اما حقیقت این است که کرین ۹۰۱۰ همچنان پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است و افزایش تعداد هسته‌ها به فناوری هایپرتردینگ ارتباط دارد. این سیستم-روی-چیپ از واحد گرافیکی Maleoon 910 که پیش‌تر در Kirin 9000s از آن استفاده شده بود، بهره می‌گیرد.

گوشی هواوی پورا ۷۰ پرو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر دارد، از دوربین فوق عریض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در دوربین تله‌فوتو پریسکوپی به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است؛ دوربین آخر، بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری ارائه می‌دهد.

هواوی پورا ۷۰ پرو به باتری ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات، گواهی IP68، ضخامت ۸٫۴ میلی‌متر، وزن ۲۲۰ گرم، نسل دوم شیشه‌ی Kunlun، سیستم ارتباط ماهواره‌ای و سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 مجهز است. قیمت گوشی پرچمدار جدید هواوی به ۶٬۴۹۹ یوان (۹۰۰ دلار) می‌رسد.

مشخصات و قیمت هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس

سومین گوشی حدید هواوی، مدل پورا ۷۰ پرو پلاس است. این گوشی رده‌بالا همچون مدل پرو از نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۲۰ هرتز اولد با روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت استفاده می‌کند و در زیر بدنه‌ی چشم‌نوازش به تراشه‌ی Kirin 9010 مجهز است.

گوشی هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس در رنگ نقره ای نمای پشت

Huawei

هواوی می‌گوید پورا ۷۰ پرو پلاس در پنل پشتی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر OV50H، سیستم دیافراگم متغیر و لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند. این گوشی دوربین فوق عریض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری هم دارد و در بالای نمایشگرش به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است.

پرچمداران ۲۰۲۴ هواوی در دوربین از مکانیزم دیافراگم متغیر استفاده می‌کنند

بر اساس گفته‌ی هواوی، گوشی پورا ۷۰ پرو پلاس از باتری ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات استفاده می‌کند، به گواهی IP68 مجهز است و ضخامت و وزنش به‌ترتیب به ۸٫۴ میلی‌متر و ۲۲۰ گرم می‌رسد.

هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس قرار است با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 و شیشه‌ی مقاوم جدید Xuanwu Tempered Kunlun Glass در دسترس قرار بگیرد. این گوشی همچون مدل پرو به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز است. قیمت گوشی هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس از ۷٬۹۹۹ یوان (۱٬۱۰۰ دلار) شروع می‌شود.

مشخصات و قیمت هواوی پورا ۷۰ اولترا

بهترین گوشی نسل جدید هواوی، مدل پورا ۷۰ اولترا است که شباهت‌های فراوانی به مدل‌های پرو و پرو پلاس دارد، اما در یک‌سری از حوزه‌ها درخشان‌تر ظاهر می‌شود. این گوشی همچون مدل‌های پرو و پرو پلاس نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۲۰ هرتز اولد با روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت دارد.

هواوی پورا ۷۰ اولترا / Huawei Pura 70 Ultra مدل ویژه چرمی

Huawei

هواوی پورا ۷۰ اولترا که در بازار چین رقیب مستقیم گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس محسوب می‌شود، در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 و لنز مجهزبه سیستم لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند و ویژگی دیافراگم متغیر هم دارد.

پرچمدار اصلی هواوی به دوربین ۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری مجهز است و در بالای نمایشگرش از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

هواوی می‌گوید پورا ۷۰ اولترا دارای باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات، گواهی IP68 و سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 است.

ضخامت و وزن گوشی به‌ترتیب به ۸٫۴ میلی‌متر و ۲۲۶ گرم می‌رسد. این دستگاه از شیشه‌ی مقاوم Xuanwu Tempered Kunlun Glass استفاده می‌کند و به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز است. قیمت گوشی هواوی پورا ۷۰ اولترا از ۹٬۹۹۹ یوان (۱٬۳۸۰ دلار) شروع می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

هواوی می‌گوید گوشی‌های پورا ۷۰ پرو پلاس و پورا ۷۰ اولترا مدل‌های ویژه‌ای با پنل پشتی از جنس چرم و طلا دارند. هر چهار گوشی جدید هواوی هم‌اکنون در بازار چین برای پیش‌خرید در دسترس هستند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا