بازی

آمازون می‌خواهد Tomb Raider را به یک فرنچایز شبیه به مارول تبدیل کند

آمازون می‌خواهد Tomb Raider را به یک فرنچایز شبیه به مارول تبدیل کند

آمازون ظاهرا قصد دارد Tomb Raider را به یک «فرنچایز شبیه به مارول» تبدیل کند که شامل بازی‌ها، فیلم و سریال‌های مرتبط با هم می‌شود.

در ماه دسامبر، آمازون گیمز اعلام کرد که بازی بعدی Tomb Raider را منتشر می‌کند. همچنین اخیرا گفته شده بود که آمازون همچنین در حال سرمایه‌گذاری روی یک فیلم و سریال جدید براساس این فرنچایز است که برنامه تلویزیونی آن توسط «فیبی والر-بریج» هنرپیشه و خالق سریال Fleabag نوشته شده است.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

منبعی که گفته می‌شود با برنامه‌های این شرکت آشنایی دارد، ادعا می‌کند که Tomb Ra‌ider یکی از بزرگ‌ترین تعهدات آمازون پس از سرمایه‌گذاری روی سریال ارباب حلقه‌ها، حلقه‌های قدرت محسوب می‌شود. همچنین ادعا شده که آمازون با dj2 Entertainment قرارداد جدیدی برای ساخت فیلم Tomb Raider امضا کرده است.

dj2 که همچنین یکی از تولیدکنندگان فیلم‌های Sonic the Hedgehog است، همچنین در حال کار روی انیمه سریالی Tomb Raider از نتفلیکس و اقتباس‌هایی از بازی‌هایی مانند Life is Strange، Disco Elysium، Sleeping Dogs، Little Nightmares و It Takes Two است.

هرچند گزارش شده که والر-بریج یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال Tomb Raider خواهد بود، ادعا می‌شود که او در این فیلم به عنوان بازیگر حضور نخواهد داشت.

بازی بعدی توسط استودیو کریستال داینامیکس متعلق به Embracer در حال توسعه است و از توسعه تا انتشار با همکاری آمازون ساخته خواهد شد.


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا