رمز ارز

همکاری استلار با قابل‌اعتمادترین شرکت سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس بیانیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط تیم MoneyGram (یک شرکت بزرگ پرداخت‌های فرامرزی مستقر در تگزاس) این شرکت عنوان “قابل‌اعتمادترین شرکت در سال 2023” را در مجله خبری هفتگی آمریکایی Newsweek به دست آورد.
کارشناسان، کسب‌وکارهای جهانی را بر اساس رویکردی جامع برای تجزیه و تحلیل اعتماد آن ارزیابی کردند. این تحقیق شامل سه جنبه اصلی بود: اعتماد مشتری، اعتماد سرمایه‌‌گذار و اعتماد کارکنان.
الکس هولمز، رئیس و مدیر عامل MoneyGram، از کسب این عنوان جدید و فرصت‌هایی که استراتژی MoneyGram برای کاربران سیستم‌های پرداخت دیجیتال در سراسر جهان باز می‌کند، هیجان‌زده است:

ما بسیار مفتخریم که نه تنها توسط یک سازمان رسانه‌ای معتبر مانند نیوزویک، بلکه توسط گروهی اصلی از سهامداران به عنوان یکی از قابل اعتمادترین شرکت‌ها در آمریکا معرفی شده‌ایم. این شناخت گواهی بر این است که ما چگونه در MoneyGram خود را از طریق تعهد تزلزل‌ناپذیر به اجرای استراتژی شرکتی، توانمندسازی نیروی کار جهانی خود، و فراتر رفتن از خدمات استثنایی به جوامع در سراسر جهان متمایز می‌کنیم.

از سه ماهه اول سال 2022، شرکت MoneyGram با بنیاد توسعه استلار (SDF)، یک سازمان غیرانتفاعی که بر توسعه بلاکچین (XLM) نظارت دارد، همکاری می‌کند.
دنل دیکسون، مدیرعامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه استلار (SDF)، جایزه نیوزویک را به همکاران تبریک گفت.
شرکت MoneyGram یکی از اولین تأمین‌کنندگان بزرگ پرداخت‌های دیجیتال است که ارزهای دیجیتال را در تجارت خود ادغام کرد و برای سال‌ها، با شرکت آمریکایی فین‌تک ریپل همکاری داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا