بازی

دوره جدیدی از بتای محدود بازی XDefiant یوبیسافت آغاز شده است

دوره جدیدی از بتای محدود بازی XDefiant یوبیسافت آغاز شده است

شرکت یوبیسافت دوره بتای محدود جدیدی را برای بازی XDefiant، شوتر اول شخص رایگان خود آغاز کرده است. تست کراس-پلی که برای پی‌سی، PS5 و Xbox Series X/S موجود است، تا ۲۳ آوریل ادامه دارد و بازیکنان می‌توانند برای شرکت در آن، از این سایت ثبت نام کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در نقش چهار گروه الهام‌ گرفته از فرنچایزهای یوبیسافت بازی کنند: The Cleaners (از بازی The Division)، Libertad (از بازی Far Cry 6)، Echelon (از بازی Splinter Cell) و Phantoms (از بازی Ghost Recon Phantoms).

هر گروه شامل سه شخصیت است که یکی از آن‌ها از ابتدا قابل انتخاب و بازی کردن است و بقیه از طریق ماموریت‌ها باز می‌شوند. بازیکنان می‌توانند در ۱۴ نقشه با استفاده از ۲۴ سلاح، ۴۴ قطعه و ۵ وسیله انفجاری به رقابت با یکدیگر بپردازند.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

در حالی که پیشرفت شخصیت به بازی اصلی منتقل نمی‌شود، یوبیسافت اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند تا ۱۰ آیتم تزئیتی انحصاری را تا زمان انتشار برای خود نگه دارند، زمانی که بازی برای PS4 و Xbox One نیز در دسترس خواهد بود.

XDefiant در استودیو سن فرانسیسکو Ubisoft در حال توسعه است و توسط تهیه‌کننده اجرایی، مارک روبین، هدایت می‌شود که قبلاً همین سمت را در استودیوی اینفینیتی وارد، سازنده سری Call of Duty داشت.

XDefiant

این بازی ابتدا در جولای ۲۰۲۱ با نام Tom Clancy’s XDefiant معرفی شد. در آن زمان، فقط شامل گروه‌هایی از فرنچایزهای تام کلنسی، Splinter Cell، Ghost Recon و The Division بود. اما در مارس ۲۰۲۲، یوبیسافت اعلام کرد که نام تجاری Tom Clancy را کنار گذاشته و بخش‌های دیگری را از فهرست گسترده‌تر آی‌پی‌های خود معرفی کرد.

یوبیسافت هنوز تاریخ انتشار بازی XDefiant را اعلام نکرده است و فقط می‌دانیم که برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و آمازون لونا منتشر خواهد شد

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

نمرات بازی Minecraft Legends منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا