بازی

نینتندو سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول خانگی کشور فرانسه تبدیل شد

نینتندو سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول خانگی کشور فرانسه تبدیل شد

فرانسه شاید بزرگ‌ترین بازار صنعت ویدئو گیم را نداشته باشد، اما نینتندو سوییچ توانسته به پرفروش‌ترین کنسول‌ خانگی تاریخ این کشور تبدیل شود.

سوییچ با پشت سر قرار دادن Wii، اکنون محبوب‌ترین کنسول تاریخ فرانسه است. این شرکت ژاپنی همچنین روز گذشته اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲، حدود ۵۰٪  از کل بازار کنسول‌های خانگی این کشور در اختیار سوییچ قرار داشت. در یک سال گذشته حدود ۹۸۷ هزار سوییچ در فرانسه خریداری شده تا فروش آن از مرز ۷.۱ میلیون دستگاه عبور کند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۴ lastech؛ پرفروش‌ترین بازی‌ها را می‌شناسید؟بازی‌هایی که رکورد زدند!
کوییز ۴ lastech؛ پرفروش‌ترین بازی‌ها را می‌شناسید؟

پیش از این کنسول Wii با ۶.۳ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین کنسول خانگی این کشور اروپایی بود. در جایگاه سوم نیز پلی استیشن ۴ با ۶ میلیون دستگاه قرار دارد. باید اشاره کنیم که کنسول دستی Nintendo DS با ۱۰.۶ میلیون دستگاه در بین گیمرهای فرانسوی بیشترین محبوبیت را دارد. 

نینتندو سوییچ

نکته جالب این است که این کشور به صورت کلی ۶۷ میلیون نفر جمعیت دارد که یعنی حداقل ۱۰.۵٪ از آن‌ها به یک سوییچ دسترسی دارند. از طرف دیگر ۹ تا ۱۰ از بازی پرفروش‌ سال ۲۰۲۲ نیز به نینتندو سوییچ تعلق دارند که Pokémon Legends: Arceus در صدر آن‌ها قرار گرفته است.

 Pokémon Violet، ماریو کارت ۸، Pokémon Scarlet و Animal Crossing: New Horizons دیگر بازی‌های پرفروش حاضر در این لیست هستند. نسخه پلی استیشن ۴ بازی FIFA 23 تنها عنوانی است که به نینتندو تعلق ندارد و توانسته فروش خوبی در این کشور تجربه کند. همچنین باید اشاره کنیم که سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو نیز تبدیل شده است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت شرور که حقشان پیروزی بودشروران قهرمان
۱۰ شخصیت شرور که حقشان پیروزی بود


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا