بازی

کارگردان Shazam از آینده این فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی پرده برداشت

کارگردان Shazam از آینده این فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی پرده برداشت

در حالی که کمتر از یک ماه تا عرضه فیلم Shazam 2 که تحت عنوان Fury of the Gods شناخته می‌‎شود باقی مانده است، دیوید اف. سندبرگ (کارگردان) از آینده‌ی این عنوان در دنیای سینمایی دی‌سی پرده‌برداری کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده استقانونی نه چندان مهم!
۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده است

دیگر همه می‌دانیم وضعیت آشفته دی‌سی در این چند وقت اخیر چگونه بوده است. با این حال پس از معرفی جیمز گان و پیتر سفران به عنوان مدیرعاملان جدید استودیوهای دی‌سی به‌نظر می‌رسد آینده‌ی درخشانی حول ابرقهرمانان، شرورها و به طورکلی فیلم و سریال‌های این کمپانی ترسیم شده است. در این بین اما هنوز فیلم‌هایی هستند که از دنیای پیشین دی‌سی که با نام DC Extended Universe شناخته می‌شود باقی مانده و قرار است تا در سینماها اکران شوند.

یکی از این عناوین Shazam! Fury of the Gods است. تا پیش از این به طور قطع مشخص نبود شخصیت‌های حضوریافته در این فیلم و سندبرگ که وظیفه کارگردانی این عنوان را بر عهده داشته چه نقشی در آینده دنیای سینمایی دی‌سی ایفا خواهند کرد.

کارگردان Shazam از آینده این فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی پرده برداشت - lastech
  • پوسترهای جدید فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

شب گذشته دیوید اف. سندبرگ در پاسخ به توییت یکی از کاربران که در رابطه با آینده فیلم‌های دی‌سی و عدم قطعیت حضور شزم در برنامه‌های تازه این استودیو اظهار نگرانی کرده بود، نوشت:

اگه مردم نرن فیلم رو ببینن (شزم) قطعا (در آینده‌ی دی‌سی) نخواهد بود.

به من گفته شده که هیچ چیزی تو فیلمای شزم وجود نداره که با برنامه‌های آینده‌ی دی‌سی مغایرت داشته باشه. بنابراین به احتمال زیاد شزم هم تو برنامه‌ی آینده باشه و اگه این چیزیه که می‌خواین بهترین کاری که می‌تونین انجام بدین اینه که برین و فیلم رو ببینین.

دیوید اف. سندبرگ؛ کارگردان فیلم‌های Shazam

با این حال فعلا به طور قطعی از حضور این ابرقهرمان و دیگر شخصیت‌های مرتبط با داستانش در آینده‌ی دنیای سینمایی دی‌سی سخنی به میان نیامده است. البته باید اشاره کرد که برنامه‌های فعلی برای اولین بخش از DCU بازسازی شده اعلام شده و فیلم یا سریالی مرتبط با این کاراکتر در آن عنوان نشده است. فصل جدید آثار DC Universe با عنوان Gods & Monsters شامل عناوین زیر می‌شود:

فیلم‌ها:

  • Superman: Legacy
  • The Brave and the Bold
  • Supergirl: Woman of Tomorrow
  • Swamp Thing
  • The Authority

سریال‌ها:

  • Booster Gold
  • Paradise Lost
  • Green Lantern
  • Amanda Waller
  • Creature Commandos

فیلم Shazam داستان نوجوانی به نام بیلی را روایت می‌کند که با گفتن «شزم» از یک نوجوان معمولی به یک ابرقهرمان بسیار قدرتمند تبدیل می‌شود. در ادامه‌ی اتفاقات قسمت قبلی حال در Fury of the Gods «دختران اطلس» که به عنوان خدایان باستانی شناخته می‌شوند بازگشته‌ و مصمم هستند قدرت‌هایی که از پدرشان ربوده شده را پس بگیرند. حال این بار نه بیلی و خانواده‌ی ابرقهرمانش بلکه تمامی جهان در معرض خطر قرار دارند.

فیلم Shazam Fury of the Gods در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا