رمز ارز

نهنگ‌های باستانی بیت کوین از خواب بیدار شدند! چه اتفاقی برای قیمت‌ها می‌افتد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیت کوین اخیراً با عملکرد قیمتی چشمگیر خود به سرتیتر خبرها تبدیل شده است. در حال حاضر، پادشاه ارزهای دیجیتال در تلاش برای پشت سر گذاشتن مقاومت ۲۵ هزار دلاری است. در همین حال، یک اتفاق جدید توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است: افزایش ناگهانی فعالیت کیف پول‌های بیت کوین که برای پنج تا هفت سال غیرفعال بوده‌اند.
طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های باستانی به طور فعال سرمایه‌های خود را در شبکه جابجا می‌کنند. بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی گلس‌نود (Glassnode)، اخیراً تعداد بیت کوین‌هایی که برای پنج تا هفت سال غیرفعال بوده‌اند، به بیش از ۱٫۶ میلیون BTC (بالاترین سطح خود در ۵ سال گذشته) رسیده است.
حالا، افزایش ناگهانی فعالیت این کیف پول‌های قدیمی‌، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده مبنی بر اینکه هولدرهای بلندمدت با افزایش قیمت بیت‌کوین در حال برداشت سود هستند. از طرفی، فعالیت کیف پول‌های هولدرهای بلندمدت می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع هم باشد که بازار در حال ورود به مرحله جدیدی است و این هولدرها دارایی‌های بیشتری را انباشت می‌کنند.
باید منتظر ماند و دید که آیا فعالیت کیف پول‌های قدیمی بیت ‌کوین تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد قیمتی این رمزارز در هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهد داشت یا خبر. با این حال، ماهیت این سیگنال‌ها به طور کلی برای این دارایی مثبت در نظر گرفته می‌شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا