رمز ارز

نهنگ‌های اتریوم به بچه شیبا هم رحم نکردند!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت BONE، توکن حاکمیتی اکوسیستم شیبا اینو، روز گذشته به لطف احساسات مثبت سرمایه‌گذاران، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و به ۲٫۲ دلار رسید.
بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط WhaleStats، یک پلتفرم تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال که فعالیت‌های آدرس‌های برتر در اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس را ردیابی می‌کند، این ارز دیجیتال در لیست ۱۰۰ توکن پر معامله نهنگ‌های اتریوم هم قرار گرفته است.
طبق گزارش‌ها، قیمت BONE در ۴۸ ساعت گذشته نزدیک به ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. در نتیجه، حجم معاملات این رمزارز نیز به طرز خیره‌کننده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۷ درصد بیشتر شده است.
جفت ارز BONE/WETH در شیبا سواپ ۶۴ درصد معاملات و جفت ارز BONE/USDT در صرافی MEXC، ۱۶٫۱۲ درصد از حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.
افزایش تراکنش‌های بزرگ معمولا با افزایش فعالیت نهنگ‌ها مرتبط است که یا در حال خرید یا فروش با تراکنش‌های بالای ۱۰۰ هزار دلار هستند. در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۷۵ درصدی تراکنش‌ها، قیمت شیبا اینو نیز بالاتر رفته است.
در این بین تیم شیبا، اینو به‌روزرسانی‌های مهمی را در مورد متاورس SHIB.io به اشتراک گذاشته و از تلاش‌های بی‌وقفه خود در همکاری با استودیو TTF برای طراحی و ساخت این پروژه خبر داده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا