بازی

تریلری ۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 1 منتشر شد

تریلری ۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 1 منتشر شد

تنها سه روز به انتشار ریمیک بازی لست آو آس (The Last of Us Part 1) برای پلی استیشن ۵ فاصله داریم و اکنون ناتی داگ تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده است.

ناتی داگ در روزهای گذشته با انتشار تریلرهای جدید، سعی داشته که طرفداران را بیشتر با ویژگی‌های جدید ریمیک لست آو آس آشنا کند. اکنون نوبت گیم‌پلی بازی رسیده و استودیو تریلر پیوسته‌ای از بازی The Last of Us Part 1 منتشر کرده است. در تریلر زیر ما شاهد شخصیت‌های الی، جوئل و بیل هستیم.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

قیمت ۷۰ دلاری این بازسازی در هفته‌های گذشته حاشیه‌هایی را نیز همراه داشته است، اما سونی و توسعه دهندگان باور دارند که این عنوان ارزش این مبلغ را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «یادداشت دبیر: آیا ریمیک لست آو آس ۷۰ دلار ارزش دارد؟» را مطالعه کنید. 

استودیو هوش مصنوعی شخصیت همراه شما و دشمنان را نیز مقدار قابل توجهی ارتقا داده است. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ حرکت شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که تجربه این بازی با ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز ممکن خواهد بود که دستاورد بزرگی برای ناتی داگ محسوب می‌شود. 

ریمیک The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی این عنوان نیز در دست ساخت قرار دارد ولی تاریخ انتشار آن مشخص نیست. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا