بازی

نمرات فیلم Evil Dead Rise منتشر شد – برخیز ای شیطان خفته

نمرات فیلم Evil Dead Rise منتشر شد – برخیز ای شیطان خفته

جدیدترین فیلم از مجموعه‌ی «مرده‌ی شریر» (Evil Dead) که با نام Evil Dead Rise شناخته می‌شود حدودا یک ماه دیگر اکران می‌شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب نمرات فیلم Evil Dead Rise یک بازگشت بسیار موفق را نوید می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

این فیلم داستان زن جوانی به نام بث (با بازی لیلی سالیوان) را دنبال می‌کند که در آپارتمانش در لس آنجلس به ملاقات خواهر بزرگترش، الی (با بازی آلیسا سادرلند) می‌رود. الی سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس‌ آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی با نام Necronomicon همراه می‌شود که باعث پیدایش شیاطین گوشت‌خوار شده و بث را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می کند، زیرا او با کابوس‌وارترین نسخه مادری روبه‌رو می‌شود.

نمرات فیلم Evil Dead Rise منتشر شد - برخیز ای شیطان خفته - lastech

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Evil Dead Rise دوباره این فرنچایز ترس و وحشت را به اوج برگردانده و تاکنون نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۱۱ نقد) امتیاز ۱۰۰٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز (از مجموع ۷ نقد) نمره ۷۰ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

Evil Dead Rise دنباله‌ای آشنا و تازه از فرنچایز «مرده‌ی شریر» است که با خشونت، خون‌ریزی و طنز به‌جایش همه‌ی آن چیزی را که انتظار دارید ارائه داده و تبدیل به فیلم مورد‌علاقه‌ی طرفداران این سری می‌شود.

IGN – نمره ۹۰ از ۱۰۰

در مجموع این فیلم یک انفجار تمام‌عیار است. اثری که علاوه بر طرفداران پروپاقرص این مجموعه و تماشاگران جدیدی که تنها برای سرگرمی آن را می‌بینند، آن‌هایی که انتظار دارند این سری در مسیر متفاوتی قرار بگیرد را نیز راضی می‌کند.

The Wrap – نمره ۸۳ از ۱۰۰

نمرات فیلم Evil Dead Rise منتشر شد - برخیز ای شیطان خفته - lastech

Evil Dead Rise زمانی که محدودیت‌هایش را کنار می‌زند و از مسیری که در پیش گرفته خارج می‌شود تا آن‌چه که تماشاگر به‌خاطر آن آمده را به او بدهد تبدیل به یک انفجار مطلق می‌شود.

Roger Ebert – نمره ۷۵ از ۱۰۰

کلیت فیلم و جلوه‌های ویژه آن شامل مجموعه‌ای از تکه تکه کردن، چاقو زدن‌ها، تراشیدن و بریدن پوست سر است. در نتیجه افرادی که دوست دارند حالت تهوع بگیرند و دل و روده‌شان به هم بپیچد حسابی از این فیلم لذت خواهند برد. اما آیا Evil Dead Rise بیش از یک جامپ اسکر، واقعا ترسناک، تعلیق‌آمیز و پرتنش احساس می‌شود؟ حقیقتا نه، نه.

The Playlist – نمره ۳۳ از ۱۰۰

با توجه به نمرات فیلم ایول دد رایز می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی یک اثر خشونت‌بار است که سطح سرگرمی قابل قبولی را ارائه داده و احتمالا حسابی طرفداران و تازه‌واردها را هیجان‌زده خواهد کرد. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Evil Dead Rise در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا