بازی

شرود استریمر مشهور یک بازی جهان باز AAA در ژانر بقا می‌سازد

شرود استریمر مشهور یک بازی جهان باز AAA در ژانر بقا می‌سازد

مایک گرزیک (Shroud) و کریس بال (Sacriel) دو استریمر بسیار معروف هستند که با همکاری استودیو Splash Damage روی یک بازی جهان باز با محوریت بقا کار می‌کنند. 

این بازی شوتر جهان باز در حال حاضر Project Astrid نام دارد و مدیرعامل Splash Damage ادعا می‌کند که با دیگر ساخته‌های استودیو بسیار متفاوت خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از Project Astrid در دسترس قرار ندارد، اما این استودیو باور دارد که همکاری آن‌ها با Shroud و Sacriel آغاز یک عصر جدید خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]یک داستان باورنکردنی
داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت [تماشا کنید]

این دو استریمر در ساخت بازی نقش بسیار پررنگی خواهند داشت و تجربه آن‌ها به عنوان بازیکن، استریمر، رهبر، جامعه ساز و متخصص برای Splash Damage بسیار مهم است. هدف از این همکاری ساخت بهترین بازی در ژانر  بقا است که هر دو استریمر به موفقیت آن‌ بسیار امیدوار هستند. 

یک بازی از دو استریمر معروف

Shroud بازیکن حرفه‌ای سابق Counter-Strike است و مثل Sacriel در سال‌های گذشته بیشتر روی پابجی و DayZ تمرکز داشته‌ است. Sacriel تنها ۷۱۳ هزار دنبال کننده در توییچ دارد، ولی این عدد برای Shroud بیشتر از ۱۰.۵ میلیون نفر است که او را به یکی از بزرگ‌ترین استریمرهای این پلتفرم تبدیل می‌کند.

Splash Damage استودیو بسیار پرسابقه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است. این توسعه دهنده بیشتر روی بازی‌های چندنفره تمرکز دارد و نام عناوینی مثل Wolfenstein: Enemy Territory، بازگشت به قلعه ولفنشتاین، Enemy Territory: Quake Wars، برینک و Dirty Bomb در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:کپچر کارت چیست و چه کاربردی دارد؟از ضروری‌ترین ابزار برای استریمرها
کپچر کارت چیست و چه کاربردی دارد؟


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا