رمز ارز

نقطه عطفی دیگر برای اتریوم: بیش از ۲٫۶ میلیون ETH سوزانده شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با سوزانده شدن بیش از ۲٫۶ میلیون اتریوم (ETH) از زمان اجرای طرح EIP-1559، دومین شبکه بلاکچینی بزرگ جهان به نقطه عطف جدیدی دست یافت. سوزانده شدن میلیون‌ها کوین ETH از بازار به این ارز دیجیتال کمک می‌کند تا در مسیر صعود قرار گیرد؛ زیرا فروش حجم عظیمی از این رمزارز، دیگر نمی‌تواند آن را تهدید کند.
طبق گزارش‌ها، تعداد اتریوم‌های سوزانده‌شده از ۲٫۶ میلیون واحد فراتر رفته که با قیمت فعلی حدود ۳٫۷ میلیارد دلار ارزش دارد. اگر اوج تاریخی قیمت اتریوم را نیز در نظر بگیریم، ارزش کل ETHهای سوزانده‌شده به حدود ۱۲ میلیارد دلار می‌رسد.
مهم‌تر از آن، نرخ تورم سالانه اتریوم بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته و این ارز دیجیتال به یک دارایی ضدتورمی نزدیک‌تر شده است (به این معنی که انتشار کوین به زیر نرخ توکن‌سوزی کاهش یابد).
با به‌روزرسانی ادغام (Merge)، انتظار می‌رود که انتشار کل اتریوم ۹۰ درصد کاهش یابد و تورم شبکه به سطوح بسیار پایینی برسد. با کاهش انتشار و رشد پذیرش، افزایش تقاضا برای اتریوم می‌تواند قیمت این دارایی را به طور موثرتری افزایش دهد.
بدیهی است که کاهش عرضه به تنهایی نمی‌تواند منجر به افزایش قیمت اتریوم شود. در این میان، برنامه‌ها و راه‌حل‌های غیرمتمرکز نیز از جمله منابع اصلی افزایش ارزش اتریوم به شمار می‌روند، به این معنی که کاهش تورم بدون موارد استفاده، ارزش اتریوم را تغییر نخواهد داد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا