رمز ارز

آیا صرافی‌ها برای به‌روزرسانی کاردانو آماده هستند؟

زمان مطالعه: دقیقه

در حال حاضر، بسیاری از صرافی‌ها آماده‌سازی‌ها برای هارد فورک واسیل (Vasil) کاردانو را که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر اجرا شود، آغاز کرده‌اند.
بر اساس اطلاعیه جدیدی که توسط Input Output، شرکت توسعه‌دهنده کاردانو منتشر شده، تا تاریخ ۲۹ آگوست، صرافی‌های Bitrue، NDAX.io و LCX، تنها صرافی‌های آماده برای هارد فورک واسیل بودند. در این میان، صرافی‌های Bitfinex، Hotbit، Upbit، Kraken و Binance، نیز در حال آماده‌سازی برای ادغام با این به‌روزرسانی هستند. با این حال، اکثر پلتفرم‌های معاملاتی، از جمله Coinbase، هنوز پروسه آماده‌سازی برای واسیل را آغاز نکرده‌اند. البته شرکت Input Output معتقد است که تعداد زیادی از صرافی‌ها روند یکپارچه‌سازی را این هفته آغاز خواهند کرد.
طبق گزارش‌ها، حداقل ۲۵ صرافی که سهم اصلی را در نقدینگی ADA دارند، باید قبل از راه‌اندازی واسیل در شبکه اصلی، برای این به‌روزرسانی آماده شوند.
در همین حال، طبق داده‌های ارائه‌شده توسط PoolTool، اکثر گره‌های کاردانو در حال حاضر به آخرین نسخه (۱٫۳۵٫۳) ارتقا یافته‌اند. طبق گزارش‌ها، ۷۷ درصد از بلاک‌های شبکه اصلی در حال حاضر توسط گره‌های نسخه آماده برای واسیل ایجاد می‌شوند که بالاتر از آستانه ۷۵ درصدی است.
علاوه بر این، برنامه‌های غیرمتمرکز پیشرو در شبکه کاردانو، یعنی Minswap، SundaeSwap و Wingriders نیز در حال آزمایش نسخه ۱٫۳۵٫۳ در مرحله پیش تولید هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا