رمز ارز

نقشه‌های ایلان ماسک برای توییتر فاش شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با مایکل گرایمز، مدیر اجرایی مورگان استنلی گفت:

من فکر می‌کنم که تبدیل شدن به بزرگ‌ترین مؤسسه مالی در جهان، تنها با ارائه گزینه‌های پرداخت راحت به مردم امکان‌پذیر است.

ماسک اضافه کرد که می‌خواهد تجربه مالی قدرتمندی را ارائه دهد که برتر از PayPal است و نظراتی را که در اواخر سال 2022 درباره تبدیل شدن توییتر به یک برنامه همه‌کاره ارائه کرده بود، تکرار کند.
البته او نگفت که آیا ویژگی‌های پرداخت توییتر ممکن است شامل ارز دیجیتال باشد یا خیر.
گرایمز از ماسک پرسید که چگونه رسانه‌های سنتی می‌توانند مانند افراد مشهوری که از توییتر استفاده می‌کنند با مردم تعامل داشته باشند؟ مانند توجه مردم به مشارکت عمومی بایننس و مدیر عامل سابق صرافی FTX که مورد دوم به دلیل سرپیچی از توصیه وکلایش برای صحبت نکردن با مردم قابل توجه است.
در پاسخ به سؤال گریمز، ماسک خاطرنشان کرد که رسانه‌های سنتی برای گزارش، ویرایش و انتشار، به زمان نیاز دارند، در حالی که بحث‌های توییتر در لحظه و بدون معطلی رخ می‌دهد.
در سپتامبر 2022، پیام‌های فاش‌شده نشان داد که ماسک برای مدت کوتاهی یکپارچه‌سازی عمیق‌تر بلاکچین با ذخیره‌سازی پیام‌های زنجیره‌ای و ریزتراکنش‌ها را در نظر گرفته است، اما با پیشرفت برنامه‌هایش برای خرید توییتر، ماسک برنامه‌های یکپارچه‌سازی ارزهای دیجیتال را کنار گذاشت و گفت که توییتر مبتنی بر بلاک چین امکان‌پذیر نیست.
ماسک اخیراً به نگرش ناسازگار خود نسبت به ارزهای دیجیتال اشاره کرد و در 3 مارس در توییتی نوشت: من قبلاً در حوزه رمزارزها کار می‌کردم، اما اکنون به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده‌ام. با وجود لحن ساده این توییت، ارزش دوج کوین در عرض یک ساعت 7.5 درصد کاهش یافت.
اگرچه ماسک کریپتو را با توییتر ادغام نکرده اما این پلتفرم ویژگی‌های جزئی مانند پشتیبانی از NFT و انعام توسط ETH  را قبل از ورود او در اکتبر 2022 معرفی کرده بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا