رمز ارز

خریداران بیت کوین آماده باشند!

زمان مطالعه: دقیقه

یک استراتژیست معروف ارزهای دیجیتال که سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار را به درستی پیش‌بینی کرده بود، می‌گوید که زمان سقوط بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲، تقریباً فرا رسیده است.
این تحلیلگر که با نام مستعار کاپو (Capo) شناخته می‌شود، در توییت جدید خود می‌گوید ناتوانی بزرگترین ارز دیجیتال جهان برای باقی ماندن بالاتر از منطقه روانی ۲۰ هزار دلار، نشان می‌دهد که رویداد فروش دیگری به‌زودی در راه است.
در همین راستا، کاپو پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین کف قیمتی خود را در محدوده ۱۶ هزار دلار تشکیل دهد. وی انتظار دارد که بیت کوین برای مدت کوتاهی، در سطوح کمتر از ۱۶ هزار دلار اصلاح شده و پس از آن، با یک رالی شدید، بتواند سطح ۲۰ هزار دلار را به عنوان یک سطح حمایتی پس بگیرد.
وی همچنین افزود که اصلاح قیمت بیت کوین، می‌تواند باعث کاهش قابل‌توجه ارزش بازار آلت‌ کوین‌ها نیز شود. این تحلیلگر، انتظار کاهش ۴۵ تا ۵۰ درصدی قیمت آلت کوین‌ها از سطوح فعلی‌شان را دارد. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم (ETH) به محدوده ۶۵۰ دلار تا ۷۵۰ دلار، قیمت کاردانو (ADA) به محدوده ۰٫۲۹ دلار تا ۰٫۳۲ دلار و قیمت سولانا (SOL) نیز به محدوده ۱۸ دلار تا ۲۰ دلار، سقوط کند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا