رمز ارز

نقره‌داغ شدن مدیران یک پروژه رمزارزی در آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک کیفرخواست تازه افشاشده در ایالات متحده، پنج نفر به اتهام دستکاری غیرقانونی ارز دیجیتال Hydro در یک دوره ده ماهه در سال‌های 2018-2019 دستگیر شده‌اند. وزارت دادگستری سه نفر از این افراد را به جرم بالا بردن مصنوعی قیمت به منظور کلاهبرداری از افراد مایل به سرمایه‌گذاری در پروژه Hydro متهم کرده است. دو نفر دیگر نیز به دست داشتن در این اقدامات متهم شناخته شدند.
به گزارش رمزارز نیوز، مایکل راس کین، مدیرعامل سابق هیدروژن، شین همپتون، رئیس مهندسی مالی هیدروژن و جورج ولوارت، مدیر ارشد فناوری سابق مؤسسه بازارساز Moonwalkers Trading Limited، به توطئه برای دستکاری قیمت اوراق بهادار و توطئه برای انجام دو کلاهبرداری دیجیتال متهم شده‌اند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

کلاهبرداری دیجیتال، می‌تواند حداکثر به 25 سال زندان منجر شود. گفته می‌شود که این افراد از ربات معاملاتی Wolvaardt برای افزایش تقاضای توکن‌ها از طریق “ثبت سفارش‌های جعلی” و نشان دادن حجم معاملات غیرواقعی استفاده کرده‌اند که به دنبال آن توانستند دارایی‌های خود را به فروش برسانند و 2 میلیون دلار سود غیرقانونی به دست آوردند.
تایلر اوسترن، مدیر عامل سابق Moonwalkers Trading Limited، و اندرو چورلیان از فناوری هیدروژن، به توطئه برای دستکاری قیمت اوراق بهادار و کلاهبرداری دیجیتال متهم شده‌اند که می‌تواند به معنای پنج سال زندان برای هر یک از آنها باشد.
در تاریخ 20 آوریل، یک قاضی دادگاه منطقه نیویورک علیه شرکت فناوری هیدروژن و مدیر عامل سابق آن، مایکل راس کین، در شکایتی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه شده بود، حکم داد و آنها را به پرداخت 2.8 میلیون دلار به عنوان جبران خسارت و مجازات‌های مدنی محکوم کرد.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا