رمز ارز

نظر بیل گیتس در مورد آینده متاورس و وب ۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیل گیتس (Bill Gates)، سرمایه‌دار معروف و یکی از بنیان‌گذاران غول نرم افزاری مایکروسافت، دیدگاه خود را در مورد وضعیت و ارتباط چند فناوری نوظهور و در حال توسعه، یعنی وب ۳، متاورس و هوش مصنوعی، به اشتراک گذاشته است.
گیتس در اظهارات جدید خود و در پاسخ به این سوال که کدام یک از این فناوری‌ها را می‌توان با وضعیت اینترنت در سال ۲۰۰۰ مقایسه کرد، گفت:

هوش مصنوعی یک فناوری انقلابی است. من فکر نمی‌کنم که وب ۳ آن‌قدرها بزرگ یا متاورس به تنهایی یک انقلاب باشد. اما هوش مصنوعی کاملاً انقلابی است.

گیتس همچنین در مورد هوش مصنوعی مولد – شاخه‌ای از هوش مصنوعی که می‌تواند محتوای خود را ایجاد کند، نه اینکه آن را از سایر آثار موجود استخراج نماید – گفت:

من کاملاً تحت تأثیر میزان پیشرفت در این نوع هوش مصنوعی هستم.

گیتس معتقد است که این فناوری، در آینده نقش مهمی خواهد داشت.
این میلیاردر معروف دیدگاه منفی‌ای نسبت به ارزهای دیجیتال دارد. او در فوریه سال ۲۰۲۱ گفته بود کاربرانی که پول کمتری نسبت به ایلان ماسک دارند، باید مراقب سرمایه‌گذاری در این بازار باشند. با این حال، به نظر می‌رسد که دیدگاه گیتس در مورد توسعه متاورس مثبت‌تر است. او در سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود که جلسات دیجیتال در نهایت از تصاویر دو بعدی به فضاهای مجازی سه بعدی منتقل خواهند شد.

منبع

بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا