رمز ارز

تله نهنگ‌های سندباکس برای فروشندگان!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق آخرین گزارش WhaleStats، توکن بومی سندباکس، SAND، به تازگی به لیست 10 توکن برتر خریداری‌شده توسط 100 نهنگ برتر اتریوم راه یافته است.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، اگر توکن SAND را در کیف پول رمزارزی خود دارید، احتمالاً از عملکرد آن از ابتدای ماه ژانویه راضی هستید. همچنین، خوشحال خواهید شد اگر متوجه شوید که آخرین گزارش WhaleStats نشان داده که با وجود سطح قیمت فعلی توکن SAND، هنوز تقاضای زیادی برای این ارز دیجیتال وجود دارد. بر اساس این گزارش، تقاضا برای این رمزارز از سوی نهنگ‌های اتریوم در 24 ساعت گذشته به اندازه‌ای بود که سندباکس را در لیست 10 ارز برتر خریداری‌شده توسط آنها قرار داد.

نگاهی به موقعیت فعلی سندباکس نشان می‌دهد که چرا این مشاهدات بسیار شگفت‌انگیز است. این توکن در زمان نگارش خبر با قیمت ۰٫۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳۵ درصد رشد دارد. با این حال، اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی) اکنون در منطقه اشباع خرید قرار دارد و توکن سندباکس رالی خود را بسیار بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه افزایش داده است.

بر اساس شرایط اشباع خرید، بازار باید افزایش فشار فروش را پیش‌بینی کند، اما این برخلاف مشاهدات سایت WhaleStats است. این ممکن است توضیح دهد که چرا تاکنون شاهد تلاش‌های نزولی ضعیفی بوده‌ایم. معیار توزیع عرضه تأیید می‌کند که نهنگ‌ها واقعاً خرید می‌کنند.

کیف‌پول‌هایی که بیش از 10 میلیون توکن SAND دارند، در سه روز گذشته دارایی‌های خود را با رقم قابل‌توجهی افزایش دادند. این دومین دسته بزرگ نهنگ‌ها است که 13.87 درصد از کل عرضه در گردش سندباکس را در زمان نگارش این خبر در اختیار دارند.

در همان زمان، برخی از دسته‌های نهنگ‌ها واقعاً در حال فروش هستند؛ به خصوص نهنگ‌هایی که یک میلیون تا 10 میلیون و 10 هزار تا 100 هزار SAND دارند.

با این حال، چند معیار دیگر وجود دارد که نشان می‌دهد گاوها ممکن است همچنان قدرت کافی برای تصاحب قدرت را داشته باشند. این شامل رشد مثبت شبکه‌ای است که ارز دیجیتال سندباکس در چند روز اخیر به آن دست یافته است. در واقع، رشد این شبکه در زمان نگارش خبر در اوج هفتگی خود قرار داشت.

این افزایش در آدرس‌های شبکه با افزایش آدرس‌های فعال روزانه پشتیبانی می‌شود. همچنین، میانگین سن توکن سندباکس، یعنی مدتی که هولدرهای سندباکس آن را نگه می‌دارند و نمی‌فروشند، در چند روز اخیر به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. این یعنی بیشتر SANDهای انباشته‌شده در چند روز گذشته، هنوز آدرس خود را تغییر نداده‌اند.

با توجه به نمودارهای SAND که در بالا آمده، به نظر می‌رسد یک تله برای فروشندگان کوتاه‌مدت بالقوه مهیا شده است. در واقع، عدم ایجاد فشار فروش کافی و همچنین افزایش خرید و انباشت توکن سند توسط نهنگ‌ها، پتانسیل افزایش قیمت این ارز دیجیتال را بیشتر تقویت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا