بازی

نسخه کنسولی بازی Baldur’s Gate 3 در انحصار پلی استیشن ۵ قرار ندارد

نسخه کنسولی بازی Baldur’s Gate 3 در انحصار پلی استیشن ۵ قرار ندارد

چند شب پیش تاریخ عرضه Baldur’s Gate 3 تنها برای پلی استیشن ۵ مشخص شد و این موضوع باعث گمان خیلی‌ها شده که نسخه کنسولی این بازی در انحصار سونی قرار دارد. 

استودیو Larian اعلام کرده که این بازی در انحصار پلی استیشن ۵ قرار ندارد، اما هنوز آماده رونمایی از پورت ایکس باکس نیستند. این توسعه دهنده در واقع برای اجرای کو-آپ بازی Baldur’s Gate 3 روی ایکس باکس سری ایکس/اس به مشکل برخورده است. آن‌ها تا زمانی که از کیفیت بازی روی هر دو سیستم‌ مطمئن نشود، از آن رونمایی نخواهند کرد. 

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

مشکل این توسعه دهنده مربوط به حالت اسپلیت‌اسکرین روی ایکس باکس سری ایکس/اس است. از طرف دیگر این ویژگی برای بازی بسیار مهم بوده و استودیو می‌خواهد که بالدز گیت ۳ را بدون عیب به بازار منتشر کنند. از این رو احتمال دارد نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3 با تاخیر عرضه شود، ولی این موضوع هیچ ارتباطی با سونی ندارد. 

بازی Baldur's Gate 3

ایکس باکس سری ایکس کنسول قدرتمندی است و به نظر نمی‌رسد که مشکلی در اجرای Baldur’s Gate 3 داشته باشد. از طرف دیگر در ماه‌های گذشته گزارشات زیادی درباره محدودیت‌های کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس منتشر شده و به نظر می‌رسد که استودیو Larian در این زمینه به مشکل برخورد کرده باشد. 

Baldur’s Gate 3‌ هم‌اکنون از طریق دسترسی زودهنگام استیم در دسترس قرار دارد و نسخه نهایی آن در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ (۹ شهریور ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

نسخه کنسولی بازی Baldur's Gate 3 در انحصار پلی استیشن ۵ قرار ندارد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا