بازی

نسخه نهایی Grounded بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ بازی خواهد بود

نسخه نهایی Grounded بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ بازی خواهد بود

نسخه شماره ۱.۰ یا همان نسخه نهایی و کامل بازی Grounded در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) منتشر خواهد شد و «بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ» این عنوان خواهد بود.

با توجه به توییتی که استودیوی Obsidian به مناسبت دومین سالگرد این بازی به اشتراک گذاشته، تیم مشغول افزودن آخرین جزئیات است و غافلگیری‌های زیادی را برای طرفداران در نظر گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

جالب اینجاست در ویدئوی کوتاهی که همراه با این توییت ارسال شده، آدام برنکه، کارگردان بازی تایید کرد که اسرار بیشتری برای فهمیدن وجود خواهد داشت، از جمله اینکه چرا در وهله اول در حیاط خلوت هستید و چگونه باید از این آشفتگی خارج شوید.

نسخه ۱.۰ بازی Grounded چندین به‌روزرسانی مهم را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد، از جمله منطقه «حیاط بالایی»، دستور ساخت زره‌های جدید، دستور تهیه سلاح‌های جدید و باس غول پیکر Mantis. همچنین بالاخره نتیجه‌گیری داستان را در این نسخه خواهیم دید و علت کوچیک شدن بچه ها و ماجرای کامل آن‌ها را متوجه می‌شویم.

در این بازی که می‌توان آن را به صورت انفرادی یا چندنفره انجام داد، بازیکنان به اندازه یک مورچه کوچک می‌شوند تا زندگی حشره‌ای را در حیاط خانه تجربه کنند و خطرات زندگی این چنینی را از طریق تلاش برای بقا تجربه کنند.

Grounded در حال حاضر از طریق پی‌سی و ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار دارد و پس از انتشار نیز از طریق همین سرویس اشتراکی در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید آن را به‌عنوان یک نسخه مستقل برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی از طریق فروشگاه مایکروسافت و استیم خریداری کنید.

Grounded

استودیو Obsidian همچنین اخیرا اعلام کرد که این بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن داشته و به همین دلیل یک برنامه تلویزیونی انیمیشنی از این عنوان نیز در دست ساخت است که برنت فریدمن، نویسنده Star Wars: Clone Wars آن را تولید خواهد کرد.

انیمیشن Grounded در جهان بازی جریان داشته و روی ماجراجویی‌های چهار دوست تمرکز می‌کند. این چهار نفر در تابستان قبل از آغاز دبیرستان با تکنولوژی خاصی روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را به انسان‌های ۵ سانتی متری تبدیل می‌کند. اکنون چهار دوست کوچک شده باید یاد بگیرند که در جنگلی سر به فلک کشیده و پر خطر زنده بمانند.

مطلب پیشنهادی:ماوس اپتیکال برای بازی کردن بهتر است یا لیزری؟کدام یک ارزش بیشتری دارد؟
ماوس اپتیکال برای بازی کردن بهتر است یا لیزری؟


منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا