بازی

نسخه روسی بازی Gotham Knights کنسل شد

نسخه روسی بازی Gotham Knights کنسل شد

به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر پیش‌فروش بازی Gotham Knights در روسیه را متوقف و این نسخه از بازی را کنسل کرده است.

این بازی از استودیوی وارنر مونترئال قرار بود در روسیه منتشر شود و از صداپیشگی و همچنین زیرنویس روسی بهره ببرد. اما به‌نقل از منابع سایت The Happy Warrior، دیگر قرار نیست چنین چیزی در جریان باشد و حتی سایر نسخه‌های بازی هم دیگر از زبان روسی پشتیبانی نخواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنندجایگزین‌های احتمالی مارگو رابی
۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنند

اگر اکنون بخواهید وارد سایت روسی بازی Gotham Knights شوید، با یک ارور 404 مواجه خواهید شد. برای دیدن این سایت، هنگامی که همچنان فعال بود، می‌توانید از archive.org استفاده کنید.

بازی Gotham Knights

در صورتی که نسخه روسی بازی واقعا لغو شده باشد، برادران وارنر به جمع دیگر کمپانی‌هایی می‌پیوندند که بعد از حمله روسیه به اوکراین، فروش محصولات خود در این کشور و مناطق مربوط به آن را متوقف کردند. انتظار می‌رود دیگر شرکت‌ها هم مسیر مشابهی را پیش بگیرند و انتشار بازی‌های آینده خود در این کشور متوقف کنند.

اخیرا هم شاهد لغو شدن یک نسخه دیگر از Gotham Knights بودیم. چند هفته پیش با انتشار یک تریلر گیم پلی ۱۳ دقیقه‌ای، رسما تایید شد که این بازی دیگر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته نمی‌شود و فقط کنسول‌های نسل جدید و پی‌سی را برای انتشار در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۱ هدف خواهد گرفت. ضمنا تایید شده که این بازی کو-آپ چهار نفره قرار نیست هیچ گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟


ماینکرفت #73 – به دیوونه‌خونه ویجی‌لند خوش اومدین!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا