بازی

نسخه جدید نینتندو سوییچ زمانی در حال ساخت بوده است

نسخه جدید نینتندو سوییچ زمانی در حال ساخت بوده است

نزدیک به شش سال از زمان عرضه نینتندو سوییچ در مارس ۲۰۱۷ می‌گذرد و بسیاری از طرفداران به این موضوع فکر می‌کنند که نسخه جدید این کنسول چه زمانی عرضه می‌شود. طی سال‌های گذشته نیز شایعات جدیدی درباره نینتندو سوییچ پرو منتشر شده اما این کنسول هیچوقت عرضه نشد. اکنون در گزارش دیگری گفته شده که نینتندو واقعا در حال ساخت این کنسول بوده است.

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، جان لینمن از Digital Foundry توضیح می‌دهد که در زمانی، براساس اطلاعات او، نسخه جدیدی از سوییچ اصلی برنامه‌ریزی شده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

او در این ویدیو می‌گوید:

براساس صحبت‌هایی که با توسعه‌دهندگان مختلف انجام داده‌ام، فکر می‌کنم نوعی بروزرسانی میان نسلی برای سوییچ در مقطعی برنامه‌ریزی شده بود که البته به نظر می‌رسد دیگر اتفاق نخواهد افتاد. کاملا واضح است که هر کاری که آنها در آینده انجام دهند، به سخت‌افزار نسل بعدی مربوط خواهد بود.

لینمن علاوه بر صحبت در مورد نینتندو سوییچ میان نسلی، گفت که فکر می‌کند سوییچ ۲ نیز ساخته شود. با این حال، او عقیده دارد که این کنسول تا سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد.

آخرین نسخه این کسنول دستی، یعنی نینتندو سوییچ OLED در اکتبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد. علاوه بر نمایشگر OLED کمی بزرگ‌تر، این سیستم دارای یک پورت اترنت و همچنین بلندگوهای بروز شده بود. مشخصات داخلی آن نیز گفته می‌شود که مانند نسخه اولیه کنسول است.

در جریان‌های اخیر، نینتندو به دلیل یک آسیب‌پذیری امنیتی، مجبور شده بود تا بازی‌های قدیمی خود را بروزرسانی کند. این آسیب‌پذیری که «ENLBufferPwn» نام دارد به عنوان یک آسیب‌پذیری سطح ۹.۸/۱۰ رتبه‌بندی شده که احتمالاً منجر به سرقت اطلاعات پرداخت و همچنین دسترسی به دوربین و میکروفون بازیکنان می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا