بازی

نسخه بتای سیستم عامل پلی استیشن ۵ پشتیبانی از VRR را با کیفیت 1440p اضافه می‌کند

نسخه بتای سیستم عامل پلی استیشن ۵ پشتیبانی از VRR را با کیفیت 1440p اضافه می‌کند

سونی اعلام کرده که نسخه آزمایشی جدید سیستم عامل پلی استیشن امروز عرضه می‌شود و به آن وویس چت دیسکورد، پشتیبانی از رفرش ریت متغیر با وضوح 1440p و چندین ویژگی اجتماعی جدید اضافه می‌کند.

شرکت‌کنندگان بتا از ایالات متحده، ژاپن، آلمان، فرانسه، کانادا و بریتانیا باید ایمیلی حاوی دستورالعمل‌های شروع آزمایش دریافت کنند. باید به خاطر داشت که تمام ویژگی‌ها در زمان انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم عامل «در ماه‌های آینده»، اجرا نمی‌شوند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ lastech؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

برای پیوستن به Discord Voice Chat، بازیکنان باید اکانت‌های دیسکورد و PSN خود را در پلی استیشن ۵ لینک کنند. می‌توانید از برنامه در دستگاه تلفن همراه یا رایانه برای شروع چت صوتی در کنسول استفاده کنید.

سایر ویژگی‌های اجتماعی شامل شروع یا درخواست اشتراک‌گذاری صفحه از پروفایل دوست، آیکون «پیوستن به بازی» در چت پارتی و گزینه «دوستانی که بازی می‌کنند» در هاب بازی است.

همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای بازی‌ها را به‌ صورت دستی در اپلیکیشن پلی‌ استیشن از طریق کنسول‌های خود آپلود کنید که با آپلود خودکار موجود نیز کار می‌کند. در مورد رفرش ریت متغیر در 1440p، به یک صفحه نمایش HDMI 2.1 با پشتیبانی از VRR و یک بازی سازگار نیاز دارید.

ویژگی‌های جدید سهولت استفاده کنسول عبارتند از انتقال سیوها و داده‌های PS4 به PS5، بهبود در صفحه‌خوان، به‌روزرسانی برای کنترلر بی‌سیم DualSense، ضبط بازی با استفاده از دستورات صوتی (محدود به بازیکنان ایالات متحده و بریتانیا) و موارد بیشتر.

سونی هنوز شایعات مربوط به Cronus را تایید نکرده است، قابلیتی که امکان استریم ابری بازی‌های PS5 را با سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس پریمیوم فراهم می‌کند. ظاهراً در به‌روزرسانی ۷.۰۰ که در هشتم مارس منتشر می‌شود، گنجانده خواهد شد، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

سازنده لوگان احتمالا فیلم Swamp Thing دی‌سی را کارگردانی کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا