بازی

نسخه اول بازی Destiny با شبیه‌ساز روی پی‌سی اجرا می‌شود

نسخه اول بازی Destiny با شبیه‌ساز روی پی‌سی اجرا می‌شود

نسخه اول دستینی (Destiny) هیچوقت برای پی‌سی منتشر نشد ولی اکنون به لطف چند گروه این بازی با شبیه‌ساز در دسترس پی‌سی بازان قرار گرفته است.

Destiny در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان منتشر شد. پس از چند سال و با عرضه Destiny 2، نسخه اول کم کم به دست فراموشی سپرده شد و شاهد پورت آن برای پی‌سی نبودیم. با این وجود بانجی با همکاری استودیو Vicarious Visions، دستینی ۲ را همزمان برای پی‌سی نیز منتشر کرد. 

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

به همین خاطر دستینی ۲ توانسته در سال‌های گذشته یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم باشد. اکنون یکی از بازیکنان و طرفداران نسخه اول به اسم Lucas تمام فعالیت خود در یوتیوب را به این اختصاص داده تا این بازی را با استفاده از شبیه‌ساز RPCS3 روی پی‌سی اجرا کند. این شبیه‌ساز اکنون می‌تواند تمام بازی‌های پلی استیشن ۳ را روی پی‌سی اجرا کند.

بازی Destiny

با این وجود Destiny یک بازی لایو سرویس است و اینجا سرور غیر رسمی V4NGUARD به کمک لوکاس آمد. البته این کار لوکاس به این معنی نیست که همه می‌توانند دستینی ۱ را روی پی‌سی بازی کنند. سرور V4NGUARD هنوز در دسترس عموم قرار ندارد و بازی با مشکلات فنی زیادی اجرا می‌شود.

بانجی همچنان به پشتیبانی از Destiny 2 ادامه می‌دهد و با همکاری NetEase، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری چینی، در حال کار روی یک بازی موبایل شوتر اول شخص هست. همچنین باید اشاره کنیم که استودیو یک بازی شوتر سوم شخص نیز در دست ساخت دارد.

مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود


داستان سازنده‌های پر حاشیه‌ جی تی ای!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا