بازی

بلا رمزی: سریال The Last of Us بسیار به بازی آن وفادار است

بلا رمزی: سریال The Last of Us بسیار به بازی آن وفادار است

احتمالا بسیاری، «بلا رمزی» را با نقش «لینا مورمونت» در سریال Game of Thrones می‌شناسند که البته قرار است در سریال The Last of Us از HBO نقش «الی» را نیز ایفا کند. حالا رمزی در جدیدترین مصاحبه خود، کمی درباره این سریال موردانتظار صحبت کرده است.

فیلم یا سریال‌هایی که از روی بازی‌های ویدیویی اقتباس می‌شوند، معمولا به‌سختی موفق می‌شوند اما در چند سال گذشته عناوینی از جمله Arcane و Castlevania به خوبی موفق شدند تا به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. درباره سریال The Last of Us بسیاری نگران این موضوع بودند که HBO تا چه اندازه به بازی آن وفادار است و حالا رمزی عقیده دارد، کسانی که بازی آن را دوست داشته‌اند، از سریال نیز لذت خواهند برد.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

رمزی به وب‌سایت SheKnows گفت:

فکر می‌کنم مردم [اقتباس تلویزیونی] را دوست خواهند داشت. می‌دانم افرادی نگران این موضوع بوده‌اند. زمانی که چیزی برای شما به عنوان یک بیننده یا گیمر بسیار ارزشمند است، مطمئنا نگران این اقتباس خواهید بود.

او در ادامه گفت:

اما صادقانه بگویم، فکر می‌کنم مردم آن را دوست خواهند داشت. [سریال] بسیار به بازی وفادار است و اتفاقات احساسی آن را دنبال می‌کند. با این حال، [اقتباس تلویزیونی] جان تازه‌ای به آن می‌بخشد. مسیرهای مختلفی را بررسی می‌کند که در بازی چندان مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. فکر می‌کنم مردم آن را دوست خواهند داشت. ساخت آن بسیار سرگرم‌کننده بود و امیدوارم که مخاطبان نیز زمانی که با ماجراجویی ما همراه می‌شوند، تجربه آن را احساس کنند.

سریال The last of us

رمزی همچنین سریال دیگری تحت عنوان Becoming Elizabeth را هم اکنون در حال پخش دارد که در آن نقش «لیدی جین گری» ملکهٔ انگلستان و ایرلند را بازی می‌کند.

در همین رابطه، ریمیک بازی The Last of Us Part 1 قرار است در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر شود و نسخه پی‌سی آن نیز در ساخت قرار دارد. تریلر ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی آن هفته گذشته منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Tokyo Vice – امیدی که به تدریج کمرنگ شدیک درام جنایی راضی‌کننده که چند جایش لنگ می‌زند!
نقد سریال Tokyo Vice – امیدی که به تدریج کمرنگ شد


رازهای پنهانی درباره‌ی جهان برکینگ بد که احتمالاً نمی‌دانید

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا