عمومی

اپل شاید یک فرصت دیگر به قاب‌های نامحبوب FineWoven بدهد

اپل شاید یک فرصت دیگر به قاب‌های نامحبوب FineWoven بدهد

به‌احتمال زیاد خط تولید قاب‌های سری FineWoven اپل به‌دلیل نگرانی‌های مرتبط با مقاومت آن‌ها متوقف خواهد شد. اکنون گفته می‌شود قبل‌ از خداحافظی نهایی اپل با محصولات FineWoven، احتمال معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن‌ها در رنگ‌های متنوع وجود دارد.

اپل در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲)، فروش محصولات چرمی را کنار گذاشت تا از ماده‌ای سازگارتر با محیط‌زیست به نام FineWoven به‌جای آن استفاده کند. قیمت این قاب برای گوشی آیفون ۵۹ دلار بود. کیف‌پول‌ مگ‌سیف FineWoven نیز با قیمت ۵۹ دلار و جاکلیدی‌های ایرتگ با قیمت ۳۵ دلار و بندهای ساعت هوشمند اپل با قیمت ۹۹ دلار فروخته می‌شد.

بسیاری از مشتریان کیفیت محصولات FineWoven را درمقایسه‌با قاب‌های چرمی قدیمی اپل در سطح پایین‌تری می‌دانند و باور دارند این قاب مستعد خط‌وخش و لکه و تغییر رنگ است. اگر گزارش امروز درست باشد، اپل احتمالاً باید خود را برای مواجهه با تعداد بیشتری از مشتریان ناراضی FineWoven آماده کند.

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، نبود رنگ‌های جدید برای محصولات FineWoven در نسخه‌ی بهاره‌ی قاب‌ها، این احتمال را افزایش می‌دهد که آخرین نسخه‌ی آن هم‌زمان با سری آیفون ۱۶ عرضه شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا