بازی

نخستین تریلر فیلم Babylon با بازی برد پیت و مارگو رابی منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تریلر فیلم Babylon با بازی برد پیت و مارگو رابی منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام اولین تریلر از فیلم مورد انتظار Babylon به کارگردانی دیمین شزل (کارگردان لالا لند) و بازی برد پیت، مارگو رابی و توبی مگوایر منتشر شد. داستان این فیلم در عصر جز دهه ۲۰ میلادی جریان دارد و ا ماجراهای دوران انتقال هالیوود از سینمای صامت به سینمای امروزی را دنبال می‌کند.

در این فیلم برد پیت و مارگو رابی به ترتیب نقش‌های جک کنراد و نلی لا روی را بازی می‌کنند و توبی مگوایر هم قرار است نقش چارلی چاپلین را ایفا نماید. توبی مگوایر اخیرا در قسمت جدید اسپایدرمن ایفای نقش کرد اما طی یک دهه اخیر اغلب به کار تهیه‌کنندگی پرداخته و در فیلم‌های زیادی حضور نداشته است. آخرین فیلم او قبل از No Way Home به قربانی پیاده (Pawn Sacrifice) محصول سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

همزمان تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده که بازیگران را در نماهای مختلف نشان می‌دهد. دیگو کالوا، لی جون لی، جین اسمارت، جووان آدپو و لوکاس هاس دیگر بازیگران فیلم Babylon را تشکیل می‌دهند. دیمین شزل، کارگردان این فیلم و برنده جایزه اسکار در صحبت‌هایش با Vanity Fair گفت:

من می‌خواستم آن جهان بزرگ، جسور و گستاخ را به تصویر بکشم، هیچ نقشه راهی وجود داشت و همه چیز جدید و هیجان‌انگیز بود.

View this post on Instagram

A post shared by Paramount Pictures (@paramountpics)

کاترین واترستون، اولیویا وایلد، مکس مینگلا، سامارا ویوینگ ((Ready or Not)، روری اسکاول (I Feel Pretty)، اریک رابرتس (The Dark Knight)، پی. جی. برن (The Wolf of Wall Street)، کلوئه فاینمن و دیمون گوپتون نیز گروه دیگری از بازیگران هستند که قرار است در فیلم Babylon به ایفای نقش بپردازند.

گفته می‌شود فیلم Babylon حتی طولانی‌تر از اثر جدید بتمن به کارگردانی مت ریوز (۱۸۵ دقیقه) باشد. این فیلم روز کریسمس یک اکران محدود و اختصاصی دارد و سپس در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) به شکل بین‌المللی اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا