بازی

نتفلیکس با سرعت زیادی بخش گیمینگ خود را گسترش می‌دهد

نتفلیکس با سرعت زیادی بخش گیمینگ خود را گسترش می‌دهد

نتفلیکس می‌گوید دارد «با سرعت زیادی پیشنهادات خود در بخش گیمینگ را گسترش می‌دهد» و سرویس بازی‌های آن با محوریت فضای ابری در حال رشد است.

طبق گزارش سایت NME، نتفلیکس در بخش استخدام نیروهای جدیدش توضیحات مختلفی در رابطه با بخش گیمینگ ارائه کرده است. ظاهرا این غول استریم اکنون به دنبال یک مهندس ارشد نرم‌افزار است که در فرآیندهای پردازشی و رندرینگ تخصص دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

با اینکه خود لیست استخدام چیز جدید یا ویژه‌ای نیست، اما صحبت‌های نتفلیکس در بطن آن بسیار جاه‌طلبانه به‌نظر می‌رسد:

اشتیاق خود برای بازی‌ها را بیاورید تا در کنار هم تجارب خارق‌العاده‌ای خلق کنیم. ما به سرعت در حال گسترش پیشنهادات گیمینگ خود هستیم، در نتیجه به دنبال یک مهندس ارشد نرم‌افزار می‌گردیم که برای کمک به ما در پیشبرد و گسترش تلاش‌هایمان در سطح بین‌المللی هیجان‌زده باشد.

ما قصد همکاری با یک مهندس ارشد را داریم که تخصص ویژه‌ای در زمینه رندرینگ داشته باشد و از سرویس گیمینگ ابری ما پشتیبانی کند. در این موقعیت شغلی شما باید به بهینه‌سازی پردازش بازی‌ها در فضای ابری کمک کنید.

بازی های نتفلیکس

در بخش دیگر آگهی که به جزئیات بیشتر و تخصصی می‌پردازد، به این مسئله اشاره شده که فرد مذکور باید سابقه کار با موتورهای آنریل انجین یا یونیتی را داشته باشد.

مشخصا نتفلیکس برای ورود به بازار بازی‌های ویدیویی حسابی مصمم است و طی یک سال اخیر ۳ استودیو مختلف خریداری کرده. آخرین مورد، Boss Fight Entertainment بود که خود را یک «توسعه‌دهنده مستقل، مستقر در تگزاس آمریکا» توصیف می‌کند. پیش از آن، ما شاهد خریدهای دیگری مثل استودیو فنلاندی Next Games (با مبلغ ۷۴ میلیون دلار) و Night School Studio (خالق بازی تحسین‌شده Oxenfree) بودیم.

در اخبار مرتبط، نتفلیکس همچنان در پلتفرم اصلی خود اوضاع خوبی ندارد و طی سه ماه اخیر حدود ۱ میلیون مشترک از دست داده است. همچنین برخی شایعات به احتمال خرید این سرویس استریم توسط مایکروسافت اشاره کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: تحلیل شخصیت‌های سریال بازی مرکبهمه چیز درباره دوست و دشمن
lastech سینما: تحلیل شخصیت‌های سریال بازی مرکب


تماشا کنید: کارگردان‌های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا