رمز ارز

نبرد میان خریداران و فروشندگان شیبا؛ برنده کدام است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات معامله‌گران در بازار نشان‌دهنده‌ افزایش احساسات صعودی نسبت به شیبا اینو (SHIB) است. با بررسی داده‌های وبسایت IntoTheBlock، می‌توان نتیجه گرفت که گاوها در حال گرفتن گوی سبقت از خرس‌ها در مورد میم کوین محبوب شیبا اینو هستند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس اطلاعات منتشرشده در هفته گذشته، بیش از ۲۰۰ میلیارد توکن SHIB توسط سرمایه‌گذاران بزرگ‌ خریداری شده و مجموع ذخایر آنها به ۱۴٫۷ تریلیون توکن شیبا رسیده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

اگرچه در حال حاضر خرس‌ها از نظر تعداد آدرس‌ها بر گاوه‌ها غلبه دارند (۱۲۸ در برابر ۱۲۶)، اما با بررسی چشم‌انداز کلی، می‌توان متوجه شد که تعداد خریداران در حال افزایش است؛ زیرا هفته گذشته اختلاف بین تعداد آدرس‌های خریدار و فروشنده در حد ۱۰ بوده است. لازم به ذکر است که روش شمارش IntoTheBlock فقط آدرس‌هایی را که حداقل ۱ درصد از حجم کل معاملات توکن را تشکیل می‌دهند، در نظر می‌گیرد.
این تغییرات در احساسات فعالان بازار در حالی رخ داده که قیمت SHIB طی هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش هفتگی از اواخر ماه فوریه بوده است.
نبرد میان خریداران و فروشندگان شیبا؛ برنده کدام است؟با نگاه به نمودار قیمت توکن شیبا اینو، می‌توان متوجه شد که ناحیه قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱ منطقه‌ای برای خریداران می‌باشد. در واقع، در این ناحیه گاوها اقدام به خرید مجدد کرده و از افزودن یک صفر دیگر به قیمت این توکن جلوگیری می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا