بازی

موجود کاملا جدیدی در سریال The Last of Us وجود خواهد داشت

موجود کاملا جدیدی در سریال The Last of Us وجود خواهد داشت

«نیل دراکمن» و «کریگ کازین» دو شورانر سریال The Last of Us در یک مصاحبه طولانی درباره این سریال که قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ پخش شود، صحبت کردند. آن‌ها در طول این مصاحبه اعلام کردند که سریال دارای یک موجود کاملا جدید خواهد بود که در بازی حضور نداشته و برای این امر با هنرمندان مفهومی ناتی داگ همکاری کرده‌اند.

استودیو متعلق به پلی استیشن Naughty Dog بازی ویدیویی که سریال براساس آن ساخته می‌شود را توسعه داده است. The Last of Us اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و از نظر بسیاری به عنوان یکی از بهترین داستان‌های بازی‌های ویدیویی در تمام دوران شناخته می‌شود. با توجه به افزایش تعداد فیلم و سریال‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی در چند وقت گذشته، کاملا قابل انتظار است که سریال The Last of Us ساخته شود که خوشبختانه قرار است با تحت هدایت خالق اصلی آن، دراکمن ساخته شود.

مطلب پیشنهادی:House of the Dragon؛ ۱۰ حقیقتی که باید در مورد تخت آهنین بدانیداز ماجرای شکل‌گیری تا برخی افسانه‌های عجیب
House of the Dragon؛ ۱۰ حقیقتی که باید در مورد تخت آهنین بدانید

سریال لست اف آس

در این مقاله توضیح داده نشده که چرا این نوع موجود جدید به سریال اضافه شده است، اما مازین برای ساخت آن با «الکس ونگ»، مسئول جلوه‌های بصری ناتی داگ به گفتگو نشسته است. دراکمن نگران این بوده که موجود جدید برای سریال «بیش از حد بامزه» به نظر برسد اما مازین به او اطمینان داده که «این موجود روی نمایشگر بازیکنان کاملا شبیه یک هیولا به نظر می‌رسد». از این موجود به عنوان یک زن با موهای تیره توصیف شده که چندین سال را در زیرزمین سپری کرده است.

دراکمن همچنین فاش کرد که اجرای «پدرو پاسکال» در نقش جوئل در این سریال «کمتر انعطاف پذیر» خواهد بود. در حالی که نسخه بازی جوئل در رویارویی با هر دشمنی قدرت ظاهری بسیار خوبی داشت، مزین قصد داشت تا در سریال این موضوع کمتر به چشم بیاید. در همین مصاحبه همچنین گفته شده بود که سریال The Last of Us خشونت کمتری نسبت به بازی خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!یک تئوری جذاب و عجیب
چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!


استیم دک؛ کنسول بازی‌ای که می‌تواند کامپیوتر باشد!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا