بازی

ریمیک Silent Hill 2 به داستان نسخه اصلی وفادار خواهد بود

ریمیک Silent Hill 2 به داستان نسخه اصلی وفادار خواهد بود

توسعه‌دهنده ریمیک سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) اعلام کرد که به داستان بازی اصلی وفادار خواهد بود اما مکانیک‌های قدیمی گیم‌پلی آن را بروزرسانی می‌کند.

مدیر ارشد بازاریابی Bloober Team در صحبت با وب‌سایت Dread XP به طرفداران قول داد که تیم توسعه بازی در ساخت این ریمیک چیزی را از قلم نخواهند انداخت. «آنا یاسینسکا» گفت:

ما روی بازگرداندن فضایی متمایز و درونی در سایلنت هیل ۲ مدرن تمرکز کرده‌ایم. طرفداران قدیمی نباید نگران این موضوع باشند که ما در احیا دوباره این عنوان از چیزی چشم پوشی خواهیم کرد. ما در حالی که بازی را بازسازی می‌کنیم و گرافیک آن را بروز می‌کنیم، وفادارانه به اصل داستان قدیمی پایبند هستیم. کونامی به همین دلایل در وهله اول بازسازی آن را به ما سپرد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

زمانی که کونامی برای اولین بار بازی را معرفی کرد، دقیقا مشخص نبود که چه چیزی قرار است در این بازسازی تغییر پیدا کند. در آن زمان، کارگردان بازی فقط اعلام کرد که تیم Bloober «روی هر چیز کار خواهد کرد که آن را به یک بازی کلاسیک جاودانه تبدیل کرده است».

Silent Hill 2

یاسینسکا تاکید کرد که تیم آن‌ها تا چه اندازه روی این موضوع متعهد است و اضافه کرد که آن‌ها «رویکردی بسیار ایمن را برای هر تغییری در پیش می‌گیرند. ما به عنوان اصلی وفادار می‌مانیم. با این وجود، در حال اعمال تغییراتی در مناطق خاصی هستیم، زیرا به دلیل گذشت زمان، برخی چیزها نیاز به مدرن‌سازی دارند».

یکی از چیزهایی که تغییر می‌کند، اضافه شدن دوربین روی شانه است، اما پیشرفت‌های دیگری از جمله چالش‌های جدید و طراحی صدا بروز شده نیز در ریمیک سایلنت هیل ۲ وجود دارد. با این حال، طرفداران باید برای یافتن تغییرات دیگر صبور باشند، زیرا بازی در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد.

مطلب پیشنهادی:بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان استیک بازی ساده برای کم سن و سال‌ها
بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان است


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا