رمز ارز

دیدگاه مدیران سرمایه‌گذاری در مورد امکان جایگزینی بیت کوین با طلا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کتی وود، مدیرعامل شرکت ARK Invest، معتقد است که بیت کوین می‌تواند اقتصاد متزلزل را تحمل کند، از سایر کلاس دارایی‌ها بهتر عمل کند و عملکردی مانند طلا داشته باشد.
وود در مصاحبه جدید خود گفته که انعطاف‌پذیری بیت کوین در زمان آخرین بحران بانکی آمریکا، قابل‌توجه‌ترین شاخصی بود که به عنوان یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری می‌توان بر آن تمرکز کرد. او ادعا کرد که در میان تلاطم بی‌اطمینانی در اقتصاد کلان، بیت کوین و اتریوم اکنون به عنوان دارایی‌های «بدون ریسک» و «امن» برای سرمایه گذاران عمل می‌کنند.
کتی وود گفت:

این دو (بیت کوین و اتریوم) نظم سنتی جهانی را بر هم خواهند زد. منظور من از این واقعیت آن است که آنها مانند طلا، دارایی‌های امن در نظر گرفته می‌شوند و این یک واقعاً بسیار جالب است که نشان‌دهنده پذیرش بسیار گسترده‌تر این دو رمزارز از آن چیزی است که فکر می‌کنم و اکثر مردم آن را درک می‌کنند.

در ادامه او بیان کرد که جهان در حال تغییر است و به تغییر خود ادامه خواهد داد. شما نمی‌توانید جلوی نوآوری را بگیرید. از نظر ما و برخلاف آن‌هایی که در دنیای مالی سنتی فعالیت می‌کنند، بسیاری از دارایی‌های رمزارزی با نقطه ضعف اصلی دیگر دارایی‌ها مواجه نیستند: آنها غیرمتمرکز، شفاف و قابل حسابرسی هستند.
ولی همه با این اظهارات وود موافق نیستند. برای مثال، ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates – بزرگترین صندوق تامینی جهان از نظر دارایی‌های تحت مدیریت – در مصاحبه اخیر خود گفت که بیت کوین نمی‌تواند به عنوان یک «ارز موثر» عمل کند؛ زیرا بیش از حد نوسان دارد و بانک‌های مرکزی آن را قبول نمی‌کنند.
او معتقد است که بیت کوین نه یک ذخیره موثر ثروت است و نه وسیله مبادله، بنابراین ارز موثری نیست. دارای نوساناتی است که عملاً هیچ ربطی به هیچ چیز ندارد. این یک جایگزین بسیار بسیار ضعیف برای طلا است.
او علی‌رغم اینکه قبلاً بیت کوین را «یک اختراع جهنمی» توصیف کرده بود، اخیراً گفته که می‌خواهد شاهد ساخت یک کوین «مرتبط با تورم» باشد که برای تضمین امنیت مصرف‌کنندگان از قدرت خریدشان استفاده شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا