بازی

معرفی و دانلود سریال بانشی

معرفی و دانلود سریال بانشی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

Banshee

سریال Banshee نمایشی است که چیزی برای ارائه به همه دارد. نسبت به سریال محبوب وجنجالی گیم آف ترونز دارای صحنه های جنسی بیشتر و خشن تریه. برای عاشقان تلویزیون، این سریال دارای شخصیت های پر جنب و جوش، صحنه های مبارزه وحشیانه، طنز های جالب و لحن خاص روایت است که سریال رو فوق العاده برای تماشا جذاب می کنه. یجورایی حس فیلم John wick  رو داره که با ژانر وسترن ترکیب شده باشه.

توصیه این سریال به طرفداران ژانر اکشن کار آسونیه. (البته به محدودیت +18 توجه بشه!) اگه خون و خون ریزی در سریال هارو نمی پسندید از همین اول کار هشدار رو بهتون بدم که این سریال اصلا بدردتون نمیخوره و بیخیال دانلود سریال بشین.

سریال بنشی، توسط جاناتان تروپر و دیوید شیکلر ساخته شده و در شبکه سینمکس پخش شد. اولین اپیزود این سریال در ژانویه 2013 منتشر شد. بعد از 4  فصل، سال 2016 این سریال به اتمام رسید. در کل این سریال شامل 36 قسمت است. کل کار در شهری کوچک در پنسیلوانیا به نام بنشی فیلم‌برداری شده. البته که این شهر در دنیای واقعی وجود ندارد و خیالی است.

دزدی که بعد از آزاد شدن خودش رو بجای پلیس شهر جا میزنه!

ماجرای سریال در شهر خیالی بانشی اتفاق می افتد. وقتی 15 سال زندانی که برای دزد الماس گانگستر اوکراینی، خرگوش، بریدن تموم میشه قهرمان به بانشی سفر میکنه تا همدست سابق و معشوقش، آناستازیا (با بازی ایوانا میلیچویچ) رو پیدا کنه. هرچند بعد از پیدا کردنش متوجه میشه که دختر این سال ها منتظرش نمونده و هویت خودش رو تغییر داده. قهرمان سریال (آنتونی استار) طی روند عجیب و جالبی خودش رو بجای پلیس شهر جا میزنه و تبدیل به کلانتر جدید بانشی میشه. حالا سعی میکنه با تغییر برخی قوانین و ماجرا ها کار های خودش رو راحت تر کنه. ما با ماجرای این شخصیت و فرارش از دست گانگستر بزرگ چهار فصل همراه می شویم. برای تماشای این 4 فصل به صفحه دانلود سریال Banshee مراجعه کنید.

فصل های اول دوم و سوم سریال در 10 قسمت و فصل چهارم بصورت فصل 8 قسمتی منتشر شد و سرجمع کمتر از 38 ساعت درگیرتون میکنه.

چرا باید سریال Banshee رو ببینیم؟

به طور خلاصه بانشی یکی از بهترین سریال های اکشن تلویزیونی است که شخصیت های فوق العاده ای دارد. شخصیت های غیرقابل پیشبینی که هرگز کسل کننده نمی شن. این اکشن به حد زیادی وحشیانه و پر از قتل و جنایت است. اگه بدنبال سریالی هستید که چندین روز پشت سر هم درگیرتون کنه حتما سراغ دانلود سریال Banshee برین!

در ادامه به 6 دلیلی که چرا باید این سریال رو ببینین میپردازیم.

1- سریال بانشی یکی از آندرریتد ترین و بهترین سریال های اکشن دهه گذشته است.

تعداد کمی از سریال ها دارای این تعداد عناصر مثال زدنی در خود هستند. بازیگری، اجرای شخصیت، اکشن، لحن روایت و سرعت نمایش… همه چیز این سریال با نمرات بالا پاس شدند. اکشن خشن و با کیفیت با شخصیت های به یاد موندنی و دنیایی جذاب.

دلیل پشت هر کاری همیشه واضح و مرکز توجه بیننده است. اکشن ژانر سریال بانشی است اما همیشه به موقع و به اندازه ازش استفاده میشه.

2-سطح خشونت سریال به دعوا های دست خالی بسنده نمیکنه!

تنها در 3 قسمت اول سریال بانشی گلوله ای به دست مردی شلیک میشه. دندان های مرد دیگری کنده میشه و وزنه ای روی گردن کسی میوفته.

تیم جلوه های فیزیکی کار بزرگی در جدا کردن مرز بین خشونت و مضحکه آمیز بودن انجام میدن. مهم نیست نمایش چقدر خشونت آمیز است هرگز هدف اصلی خودش رو فراموش نمیکنه.

3- نقش مکمل های فوق العاده

مجموعه ای کامل از شخصیت های به یاد موندنی در این نمایش وجود دارد.  قهرمانان و تبهکاران و آدم هایی که در این بین حضور دارند.

بازیگران اصلی اکثرا شخصیت های قوی ای هستند. قهرمان بانشی، لوکاس هود، یک کلانتر خشن است. همزمان دوستی سرسخت ئه که برای چیزی که بهش اعتقاد داره می جنگد. او یک قهرمان قوی برای نمایش است.

بهرحال ستارگان واقعی سریال بانشی شخصیت های فرعی آن هستند. جاب و شوگر پشتیبان های عالی برای قهرمان سریال هستند و شوخی های این دو طنز دلچسبی به سریال داده. “خرگوش” شخصیت شروری است که تعادل بین وجه شاد و وجه وحشتناکش وجود داره.

4- سرعت روایت سریال واقعا عالیه!

سریال های تلویزیونی بیشتر از بقیه رسانه ها تحت خطر و ریسک سرعت روایت قرار می گیرند. بانشی باعث شد که روایت و تنظیم سرعتش کار آسونی بنظر برسه. سریال Banshee دقیقا می داند چه زمانی باید سرعت خودش رو افزایش بده و کی آروم تر حرکت کند. همیشه متوجه است که چه زمانی بیننده به استراحت نیاز دارد.

تغییر روایی و سرعت در سریال بسیار زیاد دیده میشه اما باز هم همه چیز آروم بنظر میرسه. این یک نمونه استادانه برای نحوه اجرای یک نمایش است.

5- لحن سریال

بانشی به راحتی یکی از جاه طلبانه ترین نمایش هاییست که تابحال دیده اید. تلاش میکند خشونت شدید، برهنگی و زبون طنز رو به گونه ای با هم ترکیب کند و همه اون هارو تو دنیای تیره و تاری که ساخته قرار بده. به نوعی سریال بانشی موفق میشه همه این موارد رو متعادل کنه. این روابط شکننده بین شخصیت هاست که نمایش رو کنترل میکنه. بانشی به ندرت از خط خود خارج میشه.

6- اکشن سریال  (سریال اکشن)

اگر از طرفداران این سریال برسید که چه چیز سریال از دیگر ویژگی هاش برجسته تر بود قطعا پاسخ میگیرید: “صحنه های اکشنش”

بانشی یکی از هیجان انگیز ترین و خلاقانه ترین صحنه های اکشن رو داراست. اجرا هایی پر زرق و برق و در عین حال وحشیانه. نزاع منزجر کننده ای که در زندان رخ میده، مبارزه با مشت در جاده و دعوای درخشانی که در اطراف و درون یک ماشین فوق العاده گرون قیمت انجام شد.

دیدن صحنه های اکشن این سریال به تنهایی دلیل قانع کننده ای برای وقت گذاشتن سرش میشه. این نمایش رو از دست ندین و همین الان به صفحه دانلود سریال بانشی در انیمه لیست بروید و از تماشای این نمایش لذت ببرید

سخن آخر

درنهایت سریال بانشی برای همه نیست. این سریال رو سازندگان سریال True Blood ساختند. بنابراین باید قبول کرد که سلیقه های خاص رو هدف گرفته. اگر نمی توانید خون و اکشن های خشن رو تحمل کنید حتی با وجود اینکه شخصیت ها به خوبی نوشته شده اند و طرح داستان درخشان است باز هم امتحان کردنش بی فایدست. اگر جزو طرفداران این سبک هستید حتما دانلود سریال بانشی رو جزو اولویت هاتون قرار بدین.

هرچند به شما اطمینان می دهم که سریال بانشی (Banshee) هرگز خسته کننده و تکراری نمیشه. فصل آخر سریال نیز به هر آنچه که سریال بوده وفاداره و پایانی عالی به سریال می بخشه.  

علاقمندان به دانلود سریال Banshee با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا