بازی

فیلم Borderlands دوباره توسط کارگردان Deadpool فیلمبرداری شد

فیلم Borderlands دوباره توسط کارگردان Deadpool فیلمبرداری شد

فیلمبرداری مجدد فیلم لایو اکشن Borderlands که از مدت‌ها قبل در حال توسعه است، توسط «تیم میلر» کارگردان Deadpool انجام شده است.

ددلاین گزارش می‌دهد که «الی راث»، کارگردان اصلی این فیلم، کنترل این پروژه را برای دو هفته پایانی فیلمبرداری، در حالی به او تحویل داده است که خودش برای پروژه دیگری آن را ترک می‌کند. همچنین در این گزارش ذکر شده که تحویل پروژه کاملا «مسالمت آمیز» انجام شده است.

این فیلم که براساس فرانچایز شوتر Gearbox در حال ساخت است، قرار بود سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد زمان اکران واقعی آن وجود ندارد.

بازیگرانی از جمله «کیت بلانشت» در نقش لیلیت، «کوین هارت» در نقش رولان، «آریانا گرینبلات» در نقش تاینی تینا، «جیمی لی کرتیس» در نقش تانیس و «جک بلک» در نقش کلاپتراپ در این فیلم حضور دارند و فیلمنامه آن توسط «کریگ مازن» نوشته شده است. یکی از شورانرها و خالقان سریال The Last of Us از شبکه HBO.

در طول پنل Lionsgate در رویداد کامیک‌کان ۲۰۲۲، اولین ویدیو از فیلم نمایش داده شد که البته به صورت عمومی منتشر نشده است. تاکنون تنها تصویری به صورت هاله از شخصیت‌های فیلم فاش شده است. (تصویر بالا)

تا جولای ۲۰۲۲، فرنچایز Borderlands بیش از ۷۵ میلیون واحد فروش داشته است. Borderlands 2 که سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود، با بیش از ۲۶ میلیون نسخه پرفروش‌ترین عنوان آن محسوب می‌شود، در حالی که Borderlands 3 محصول سال ۲۰۱۹ با بیش از ۱۵ میلیون نسخه سریع‌ترین فروش را تجربه کرده است.


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا