بازی

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا: سریال «سقوط» هنوز مجوز ندارد

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا: سریال «سقوط» هنوز مجوز ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، درحالی از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود که فاقد مجوز است.

حالا محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، به حواشی مربوط به عدم صدور مجوز پخش سریال سقوط واکنش نشان داده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی

براساس ادعای افراسیابی، آن‌ها منتظر نظر نهایی شورای صدور مجوز هستند و این شورا، چهارشنبه هفته گذشته بعد از اینکه نظرات کارشناسی ممیزهای صدا و سیما مشخص شده بود تشکیل جلسه دادند، اما به یک نتیجه نهایی و جمع‌بندی جهت صدور مجوز نرسیدند.

گفتنی است که فیلیمو، ناشر این سریال، طی یک سال اخیر حواشی بسیاری را داشته و اکنون با پخش بدون مجوز سریال سقوط، حاشیه‌ای جدید بوجود آورده است. درواقع با انتشار یکی از مکاتبات رسمی ساترا در فضای مجازی، مشخص شده است که فیلیمو بدون دریافت پروانه ساخت رسمی اقدام به تولید این مجموعه کرده است.

طبق نامه منتشر شده توسط ساترا، در صورت عدم توجه رسانه فیلیمو به تذکرات و فرایندهای قانونی، این تخلفات با پیگیری حقوقی و قضایی همراه خواهد بود. درحال حاضر وضعیت آینده پخش سقوط و همچنین دریافت یا عدم دریافت مجوز آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا