رمز ارز

با دوج کوین از ۲ میلیارد وبسایت در سراسر جهان خرید کنید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، شرکت‌های میزبانی وب و وبسایت‌ها اکنون از طریق ادغام یک پنل مدیریت خودکار سرویس میزبانی وب (WHMCS)، می‌توانند پرداخت‌ها با دوج کوین (DOGE) را بپذیرند. طبق گزارش‌ها، این درگاه پرداخت توسط بیش از ۳۳۰ هزار سرویس میزبانی وب و بیش از ۱٫۹ میلیارد وبسایت در اینترنت، قابل استفاده است.
چند ساعت پس از انتشار این خبر، یکی از توسعه‌دهندگان ناشناس دوج کوین با نام مستعار Inevitable360، یک پیوند گیت هاب را به کد PHP و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه ادغام آسان این افزونه جدید به اشتراک گذاشت. طبق گزارش‌ها، این افزونه می‌تواند پرداخت‌ها در قالب ارزهای فیات را به صورت خودکار به دوج کوین تبدیل کرده و به کیف پول ارائه‌شده ارسال کند.
این درگاه پرداخت یک فرصت عالی برای شرکت‌های میزبانی وب و وبسایت‌ها است تا با ادغام آسان آن، بتوانند جامعه دوج کوین را جذب کنند.
صاحبان وبسایت‌ها در گذشته نیز فرصت‌های مشابهی را برای پذیرش پرداخت‌های دوج کوینی پیدا کرده بودند. برای مثال، در نوامبر سال گذشته، تیم کوین بیس با WooCommerce همکاری کرد تا امکان پذیرش دوج کوین و سایر ارزها را برای کسب‌وکارها فراهم کند. علاوه بر این، ایلان ماسک، یکی از حامیان اصلی دوج کوین، گزینه پرداخت با DOGE را برای یک عطر منحصربه‌فرد ارائه‌شده توسط شرکت The Boring Company خود فعال کرده بود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا