بازی

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ در ماه آذر به صورت حضوری برگزار می‌شود

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ در ماه آذر به صورت حضوری برگزار می‌شود

پس از رویداد سال ۲۰۲۱ که بیشترین تعداد پخش را در تاریخ خود داشت، جف کیلی تایید کرد که مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ (2022 Game Awards) در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) به صورت زنده در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

نهمین مراسم سالانه Game Awards به صورت زنده توسط بیش از ۴۰ سرویس استریم از جمله یوتیوب، توییچ، توییتر و تیک‌تاک در سراسر جهان پخش خواهد شد. امسال همچنین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری در مراسم حضور داشته باشند.

همچنین کیلی اعلام کرد که در مراسم سال ۲۰۲۲ گیم اواردز شاهد یک جایزه کاملا جدید خواهیم بود: بهترین اقتباس. در این دسته‌بندی جدید، بهترین فیلم، سریال، پادکست یا محتوا رسانه دیگری تجلیل خواهد شد که با اقتباس از یک بازی ویدیویی ساخته شده است. از جمله مواردی که می‌تواند در این دسته‌بندی جدید کاندید شوند، می‌توان به سریال Halo از پارامونت و فیلم سینمایی Sonic The Hedgehog 2 اشاره کرد.

گیم اواردز

مراسم گیم اواردز سال گذشته بیش از ۸۵ میلیون بیننده داشت و در آن شاهد معرفی بیش از ۴۰ بازی از جمله Alan Wake 2 و Wonder Woman از استودیو Monolith و همچنین اولین گیم‌پلی بازی Hellblade 2: Senua’s Saga بودیم.

در همین حال، مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام فردا شب به میزبانی جف کیلی و در ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد که تیم lastech تمام اخبار مربوط به آن را به صورت‌ زنده پوشش خواهد داد.


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا