بازی

مدیر برند فاینال فانتزی از اسکوئر انیکس جدا شد

مدیر برند فاینال فانتزی از اسکوئر انیکس جدا شد

«شینجی هاشیموتو» پس از ۲۷ سال، از اسکوئر انیکس استعفا داد. او بیش از یک دهه تحت عنوان «مدیر برند سری فاینال فانتزی» با ناشر ژاپنی همکاری کرده است.

هاشیموتو سال ۱۹۹۵ به اسکوئر انیکس پیوست و تقریبا از سال ۱۹۹۷ و با Final Fantasy 7، تقریبا در تمام بازی‌های فاینال فانتزی، به عنوان تهیه‌کننده یا تهیه‌کننده اجرایی حضور داشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

او در توییتر خود نوشت:

امروز، سه شنبه، ۳۱ مه، من بازنشسته خواهم شد. می‌خواهم از همه در تمام زمینه‌های مختلف به خاطر حمایت‌هایشان در دوران کارم تشکر کنم. از این به بعد، می‌خواهم از شما به عنوان یک طرفداران اسکوئر انیکس حمایت کنم.

فاینال فانتزی

هاشیموتو، همچنین تهیه‌کننده تعدادی از بازی‌های اسکوئر انیکس در اوایل دهه ۹۰ از جمله Dragon Ball Z و Final Fantasy IX بوده است. علاوه بر این، او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی روی تعدادی از نسخه‌های به‌روز شده بازی‌های کلاسیک فاینال فانتزی مانند Final Fantasy IV Advance و Final Fantasy V همکاری کرده است.

برخی کارهای اخیر او شامل Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue و Kingdom Hearts III و Neo: The World Ends With You می‌شود.

فاینال فانتزی امسال سی و پنجمین سالگرد انتشار خود را جشن می‌گیرد و انتظار می‌رود که غول ژاپنی در ماه ژوئن جزئیات بیشتری درباره بازی‌های این سری ارائه کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا