بازی

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 بسته الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 بسته الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

فاصله زیادی با عرضه کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ (Call of Duty Modern Warfare 2) نداریم و به نظر می‌رسد که استودیو اینفینیتی وارد روی یک بسته الحاقی داستانی برای این بازی کار می‌کند.

بنابر گزارش جیسون شرایر (Jason Schreier) از سایت بلومبرگ، باید در سال ۲۰۲۳ منتظر بسته الحاقی داستانی جدیدی برای Call of Duty Modern Warfare 2 باشیم. سال آینده میلادی نسخه جدیدی از کال آو دیوتی منتشر نمی‌شود و این فرانچایز برای اولین بار در دو دهه گذشته، یک سال استراحت خواهد کرد. 

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

از این رو اکتیویژن در سال ۲۰۲۳ محتوای جدید (بسته الحاقی یا چیزی شبیه به آن) برای MW2 به فروش می‌رساند. ادعای شرایر با اطلاعات منتشر شده از سوی TheGhostOfHope، لیکر معتبر کال آو دیوتی، هم‌خوانی دارد. به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه محتوای داستانی و نقشه‌هایی در قالب یک بسته الحاقی برای مدرن وارفر ۲ خواهیم بود.

اکتیویژن برای این نقشه‌ها به سراغ نسخه‌های قدیمی‌تر از Call of Duty می‌رود و از این طریق قصد دارد سالگرد ۲۰ سالگی این فرانچایز را جشن بگیرد. باید اشاره کنیم که هفته پیش تریلر هنگام عرضه بازی Call of Duty Modern Warfare 2 هم منتشر شده بود.

بازی Call of Duty

این دنباله قرار است مانند نسخه سال ۲۰۱۹ بی‌رحم، وحشتناک، تلخ، بی‌امان و شجاع باشد. سیستمی نیز در بازی وجود دارد که فضای سنگین و تاریک بازی را تکمیل می‌کند. به نظر می‌رسد که استودیو سعی در روایت داستانی خاکستری را دارد که هیچ برنده‌ای نخواهد داشت و احتمالا به چرخه طاقت فرسای جنگ علیه مواد مخدر اشاره دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا