بازی

مدیر اکتیویژن: موفقیت سریال The Last of Us نشان می‌دهد سونی بر بازار غلبه دارد!

مدیر اکتیویژن: موفقیت سریال The Last of Us نشان می‌دهد سونی بر بازار غلبه دارد!

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت با حاشیه‌های زیادی همراه بوده و چندین سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان نگران افزایش بیش از حد قدرت ردموندی‌ها در صنعت ویدئو گیم هستند. 

اکنون لولو چنگ مزروی (Lulu Cheng Meservey)، معاون اجرایی امور اکتیویژن بلیزارد و مدیر ارشد ارتباطات شرکت، به این موضوع واکنش نشان داده است. او به موفقیت‌های سریال The Last of Us اشاره کرد و گفت که این اقتباس می‌تواند دلیل دیگری برای موافقت با خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت باشد!

مطلب پیشنهادی:چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردندزامبی‌های خطرناک‌تر
چرا سازندگان سریال The Last of Us هاگ‌ها را با Cordyceps عوض کردند

لولو چنگ مزروی با انتشار پستی در توییتر سعی داشت که نظر سازمان FTC را به موفقیت‌های سونی با سریال The Last of Us جلب کند. این مدیر ارشد از اکتیویژن اعلام کرد که بازار کنسول‌های خانگی در چنگ سونی قرار دارد و آی‌پی‌های این شرکت در صنعت بازی‌های ویدئویی، تلویزیون، سینما و موسیقی بسیار بزرگ هستند. 

فروش اکتیویژن

لولو چنگ مزروی باور دارد که اگر این خرید بزرگ نهایی شود، تغییری در جایگاه سونی در صنعت ویدئو گیم رخ نخواهد داد. باید اشاره کنیم که چند روز پیش جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، دوباره به شهر بروکسل رفته بود تا با رگولاتوری ناظر بر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت صحبت کند.

فیل اسپنسر هم به تازگی اعلام کرده از نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد در آینده اطمینان داد. سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تا چند ماه دیگر مشخص نمی‌شود و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا