رمز ارز

سیستم ردیابی تراکنش‌های رمزارزی راه‌اندازی می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزارت دادگستری کره جنوبی قصد دارد یک سیستم ردیابی رمزارز را برای مبارزه با جریان پول‌های کثیف و سایر تراکنش‌های مالی مرتبط و بازپس‌گیری پول مرتبط با رفتارهای مجرمانه، ایجاد کند.
کارشناسان معتقدند که در حال حاضر 2 میلیون کره‌ای، یا تقریباً 4 درصد جمعیت این کشور، ارز دیجیتال دارند و بر اساس داده‌های دولتی، بیت کوین و سایر ارزهای مرتبط در یک سوم معاملات غیرقانونی در این کشور دخیل هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

برای حل این مشکل، وزارت دادگستری کره جنوبی «سیستم ردیابی ارزهای دیجیتال» را در نیمه اول سال جاری برای تقویت ردیابی پولشویی و بازیابی درآمدهای مجرمانه با استفاده از ارزهای دیجیتال معرفی خواهد کرد.
به گزارش Khgames، یک رسانه محلی، سیستم نظارت بر رمزارزها برای نظارت بر تاریخچه تراکنش‌ها، استخراج داده‌های مربوط به تراکنش‌ها و تأیید منبع پول نقد قبل و در حین انتقال، استفاده خواهد شد.
متن بیانیه دادگستری کره شمالی بدین صورت است:

در پاسخ به پیچیدگی جرایم، ما زیرساخت‌های پیگیری‌‎های قانونی را بهبود خواهیم داد و یک سیستم عدالت کیفری خواهیم ساخت که مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد.

وزارت دادگستری کره اعلام کرده که پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز سیستم ردیابی پیشنهادی، دومین سیستم ردیابی و تحلیل را نیز تا نیمه دوم سال 2023 راه‌اندازی خواهد کرد.
پس از بحران Terra-LUNA و همچنین با افزایش کاربران صنعت کریپتو، دولت این کشور کنترل و قوانین خود را در مورد ارزهای دیجیتال گسترش داده است.

منبع

بیت‌کوینیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا