بازی

مدیرعامل یوبیسافت به صحبت درباره شرایط کاری بد کمپانی پرداخت

مدیرعامل یوبیسافت به صحبت درباره شرایط کاری بد کمپانی پرداخت

دو سال از آغاز حاشیه‌های مربوط به شرایط کاری بد و محیط اداری سمی یوبیسافت گذشته و اکنون اِیو گیمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت، به صحبت در این زمینه پرداخته است.

اِیو گیمو همان ابتدا قول داد که شرایط کاری در یوبیسافت را بهبود ببخشد، تعدادی از مدیران را اخراج، یک سری کارگاه‌آموزشی برگزار و چند مدیر جدید استخدام کرد. با این وجود سرعت تغییر شرایط خیلی کند بوده که انتقادات زیادی را به همراه داشته است. شما می‌توانید صحبت‌های او را در زیر بخوانید:

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

هدف ما ارائه بهترین محیط کاری برای پیشرفت و دستیابی به پتانسیل کامل کارکنان است. در چارچوب [یک] تغییر بزرگ، ما می‌خواهیم شرایط ارزشمند منحصر به فرد برای کارمندان بسازیم و هر زمان که لازم باشد تغییراتی ایجاد می‌کنیم. ما می‌خواهیم یک محیط کاری فراگیر، با ارزش و محترم برای همه ایجاد کنیم.

 بله، اشتباه کردیم و به آن اعتراف می‌کنیم. ما در این مسیر چیزهای زیادی یاد گرفتیم و با برنامه‌های عملی مدیران خود پیشرفت معناداری داشته‌ایم.

یوبیسافت

یوبیسافت در یک سال گذشته بیش از ۴ هزار کارمند جدید استخدام کرده که در میان آن‌ها ۶۰۰ نفر به کمپانی بازگشته یا نیروی ارشد و با تجربه از یک شرکت‌های دیگر بودند. با توجه به سرمایه گذاری کمپانی تنسنت در یوبیسافت، این شرکت منابع بیشتری برای ساخت بازی‌های بزرگ‌تر و تمرکز روی بازار موبایل دارد. 

برنامه‌های بلاک چین و NFT این شرکت فرانسوی نیز ادامه دارد، اما هنوز از فاز آزمایشی خارج نشده است. Ubisoft در حال تست روش‌های مختلف برای استفاده از این تکنولوژی در بازی‌های ویدئویی است. شب گذشته نیز رویداد Ubisoft Forward برگزار شد که برای اطلاع از اخبار مرتبط به آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا