بازی

کارگردان فیلم Daredevil از دلایل عدم ساخت دنباله این عنوان پرده برداشت

کارگردان فیلم Daredevil از دلایل عدم ساخت دنباله این عنوان پرده برداشت

مارک استیون جانسون؛ کارگردان فیلم Daredevil (محصول سال ۲۰۰۳ میلادی) طی مصاحبه‌ی اخیرش با Yahoo! Entertainment به مناسبت بیستمین سالگرد این عنوان با نقش‌آفرینی بن افلک (مت مورداک/دردویل) و جنیفر گارنر (الکترا ناچیوس)، ضمن اشاره به برخی از برنامه‌های اصلی که برای فیلم آینده‌ی این فرنچایز در نظر گرفته بود در رابطه با دلایل عدم ساخت این دنباله اظهار نظر کرد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور

دردویل برخلاف فیلم‌های ابرقهرمانی محبوب آن زمان نظیر مردان ایکس (محصول سال ۲۰۰۰ میلادی به کارگردانی برایان سینگر) یا نخستین قسمت از مرد عنکبوتی سم ریمی هیچ‌گاه دنباله‌ای دریافت نکرد. در عوض فیلم اسپین آفی از شخصیت الکترا (با نقش‌آفرینی جنیفر گارنر) در سال ۲۰۰۵ منتشر شد که از همه لحاظ یک شکست تمام‌عیار توصیف می‌شد. این عنوان که با ۴۳ میلیون دلار بودجه تولید شده بود موفق شد تنها ۵۷ میلیون دلار بفروشد و از سوی دیگر مخاطبان و منتقدان را بسیار ناامید کرد.

کارگردان فیلم Daredevil از دلایل عدم ساخت دنباله این عنوان پرده برداشت - lastech
دردویل و الکترا

به گفته‌ی جانسون نتایج این اسپین آف برای استودیو بسیار مهم بوده. به طوری که ساخت دنباله‌ی دردویل به صورت مستقیم به موفقیت یا شکست این فیلم بستگی داشته است. از آنجایی هم که دیگر همه می‌دانیم این فیلم در نهایت چه چیزی از آب در آمده خیلی راحت می‌توان حدس زد چرا فیلم «دردویل ۲» هیچ‌گاه ساخته نشد. جانسون در این رابطه اظهار داشت:

فکر می‌کنم برنامه این بود که اونا فیلم الکترا (Elektra) رو بسازن و بعدش با موفقیت‌هایی که اون فیلم کسب می‌کنه بخوان دنباله‌ی دردویل رو تولید کنن.

من اصلا روی فیلم الکترا کار نکردم ولی اون فیلم هم خروجی خوبی نداشت و متاسفانه همه‌چیز (برنامه‌های ساخت دنباله‌ی دردویل) از بین رفت.

مارک استیون جانسون؛ کارگردان فیلم Daredevil محصول سال ۲۰۰۳ میلادی

جانسون در ادامه این‌چنین در رابطه با یکی از خطوط داستانی‌ای که امیدوار بود در دردویل ۲ به آن بپردازد، گفت:

می‌دونم که می‌خواستم بخش عاشقانه‌ی فیلم که مربوط به رابطه‌ی کارن پیج و مت می‌شد رو توی فیلم بعدی بیشتر کنم.

مارک استیون جانسون؛ کارگردان فیلم Daredevil محصول سال ۲۰۰۳ میلادی

کارن پیچ (با نقش آفرینی الن پامپئو) نقش بسیار کوتاهی در این فیلم داشت. این در حالی است که این شخصیت در سریال تلویزیونی نتفلیکس که در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ میلادی پخش شد نقش بسیار مهم‌تری را ایفا می‌کرد.

سریال دردویل
تصویری از سریال دردویل

با این حال گرچه فیلم دردویل هرگز ادامه نیافت ولی بسیاری از افرادی که درگیر این عنوان بودند به کار خود در ژانر ابرقهرمانی ادامه دادند؛ مارک استیون جانسون در سال ۲۰۰۷ فیلم روح‌سوار (Ghost Rider) را با نقش‌آفرینی نیکلاس کیج برای مارول کارگردانی کرد. بن افلک نیز به عنوان بتمن در فیلم‌های دی‌سی ظاهر شد و حال قرار است باری دیگر او را در فیلم The Flash (تاریخ اکران: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) ملاقات کنیم. همچنین کالین فارل؛ بازیگر نقش بولزآی در این فیلم، بعدها در عنوان تحسین‌شده‌ی The Batman «بتمن» به کارگردانی مت ریوز به ایفای نقش پنگوئن پرداخت. فارل قرار است باری دیگر در سریال اسپین آف پنگوئن که از طریق HBO Max پخش می‌شود نقش اصلی را بر عهده داشته باشد.

شما می‌توانید فیلم Daredevil محصول سال ۲۰۰۳ میلادی را از طریق سرویس استریم HBO Max تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تاریخ برگزاری رویداد بعدی State of Play مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا