بازی

سریال The Witcher: Blood Origin یکی از بدترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس است

سریال The Witcher: Blood Origin یکی از بدترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس است

سریال پیش‌درآمد ویچر، یعنی The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشأ خون) تقریبا چند روزی است که از نتفلیکس منتشر شده و برخلاف آنچه طرفداران تصور می‌کردند نتوانسته نظرات را جلب کند و با کسب امتیاز ۱۰ از ۱۰۰ در راتن تومیتوز، رکورد کمترین امتیاز را از آن خود کرده است. این سریال در واقع روی منشا خلق اولین ویچر تمرکز دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمیآن‌چه سیاست‌های تمامیت‌خواهانه یک مادر به ارمغان می‌آورد
نگاهی به قسمت یازدهم سریال جیران – زنانگی سمی

داستان سریال The Witcher: Blood Origin جایی ۱۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال ویچر رخ می‌دهد و روی خلق اولین ویچر تمرکز دارد. داستان بیشتر از هر چیزی در دنیایی به نام Elven جریان دارد که قبل از پیدا شدن سر و کله نژاد انسان در صلح به سر می‌برد. اتفاقات دنیای الون تاریخ فراموش شده دنیای ویچر است و با چگونگی پیدایش و رشد تمدنی روبرو خواهیم شد که پیش از شکل‌گیری دنیای فعلی ویچر دنیا را به کنترل خود در آورده بود. میشل یئو به عنوان بازیگر اصلی در این سریال نقش یک الف جنگجو را بازی می‌کند و همان‌طور که ذکر شد بیشتر تمرکز تیزر تریلر منتشر شده بر این شخصیت و ماموریت او برای پیدا کردن یک شمشیر دزیده شده جادویی است.

سریال The Witcher: Blood Origin

Blood Origin داستانی فراموش شده در تاریخچه جهان ویچر را روایت می‌کند، داستانی مهم که به وقوع رویداد Conjuction of Spheres که در نهایت به ادغام جهان انسان‌ها، هیولاها و الف‌ها با یکدیگر ختم می‌شود. یکی از سورپرایزهای این سریال نیز حضور غیرمنتظره جوئی بیتی، بازیگر شخصیت محبوب Jakier است. با تمام اوصاف، این سریال تا به اینجای کار موفق نبوده و یکی از بدترین نتایج نتفلیکس را رقم زده است. برای مثال فصل اول سریال رزیدنت اویل از سوی مخاطبان امتیاز ۲۲ درصد را بدست آورده بود و ریلی شو Hype House نیز امتیاز ۱۲ درصد را بدست آورده بود که در مقایسه با ۱۰ درصد سریال The Witcher: Blood Origin بالاتر است.

سریال The Witcher: Blood Origin

منتقدان نیز علاقه زیادی به این پیش‌‌درآمد ندارند، زیرا مجموع نظرات آن‌ها تنها به امتیاز ۳۳ درصد می‌رسد. طبق گزارش فوربز، این نتایج حکم یک شمشیر دولبه را برای نتفلیکس دارد، چراکه Blood Origin در حال حاضر سریال شماره یک نتفلیکس است و اگرچه اکنون مخاطبان در فصل تعطیلات به سر می‌برند و شاید تعداد زیادی آن را تماشا کنند، اما به نظر می‌رسد هیچ‌کس از آن لذت نمی‌برد. با این حال با بررسی نظرات در راتن تومیتوز و سایر سایت‌ها، یک دلیل مشترک وجود دارد: عصبانیت از تنوع و ناراحتی بسیار از استفاده از زبان اشاره که نشان می‌دهد بسیاری از این نظرات از نژادپرستی، دیدگاه‌های جنسیتی و غیره نشات می‌گیرند.

با نگاهی به توییتر می‌توان چندین مورد از این موضوع را پیدا کرد: افراد آن را بخاطر داشتن بازیگر نقش اول زن و فقدان نقش اصلی مرد محکوم می‌کنند. برخی نیز تیم بازیگران را شبیه به سریال ارباب حلقه‌ها می‌دانند و حضور نژادهای مختلف را خوشایند نمی‌دانند. یکی دیگر از دلایل کلید ذکر شده در چند مورد از نقدهای منفی، اخبار مربوط به خروج هنری کویل از سریال اصلی ویچر است و خواستار بازگشت او هستند. با این حال، Blood Origin یک پیش‌درآمد جدا از منبع اصلی است و نمی‌توان انتظار داشت که ارتباط زیادی با سریال ویچر داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا