عمومی

بازگشت پرقدرت هواوی؛ سود خالص ۵۶۴ درصد رشد کرد

بازگشت پرقدرت هواوی؛ سود خالص ۵۶۴ درصد رشد کرد

سود خالص هواوی با افزایش ۵۶۴ درصدی به ۱۹٫۶۵ میلیارد یوان (۲٫۷۱ میلیارد دلار) در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ رسید. این آمار در گزارش مالی جدید هواوی اعلام شد.

درآمد هواوی در سه‌ماهه‌ی منتهی به مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) ۳۷ درصد افزایش یافت و به ۱۷۸٫۵ میلیارد یوان رسید. گزارش مالی هواوی نحوه‌ی عملکرد واحدهای تجاری مانند کسب‌وکار مصرف‌کنندگان و خودرو را تشریح نمی‌کند.

به‌گفته‌ی هواوی، صنایع و بازارهای جهانی تا پایان سال ۲۰۲۴ شرایط پیش‌بینی‌شدنی ندارند. این شرکت به‌طور مداوم مکانیزم‌هایی برای تداوم تجارت جهانی و واکنش و انطباق سریع با شرایط طراحی می‌کند: «مطمئن هستیم که می‌توانیم به اهداف تجاری سالانه‌ی خود برسیم و به رشد پایدار دست یابیم.»

سال گذشته هواوی سریع‌ترین رشد درآمد خود را در بازه‌ی زمانی چهارساله ثبت کرد. بهبود وضعیت بخش مصرف‌کنندگان و درآمد حاصل از کسب‌وکارهای جدید مانند قطعات خودروهای هوشمند به بهبود شرایط هواوی پس از تحریم‌های ایالات متحده سرعت بخشیده است.

کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند از سال ۲۰۱۹ با معرفی مدل جدید گوشی هواوی با تراشه‌ی کرین سهم بازار درخورتوجهی در بازار چین پیدا کرد. سهم گوشی آیفون در بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند جهان (چین) از ۱۹٫۷ درصد در سال گذشته به ۱۵٫۷ درصد در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ کاهش یافت.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا